MENU

ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ: “ΤΑ 6 ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ-ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΜΕΣΑ”- Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΙΣΘΗΣΗ
Χάρρυ Κλυνν:Το κράτος πρέπει να ξανά δημιουργηθεί από την στάχτη. Θα πρέπει να δώσουμε πίστωση χρόνου σ΄ αυτήν την κυβέρνηση, για να μπορέσει να αντιμετωπίσει αυτό το χάος.
Ο Χάρρυ Κλυνν ,κατά κόσμον Βασίλη Ν. Τριανταφυλλίδη, ένας εργαζόμενος από 5(!!) ετών ,το βράδυ το καλαθάκι με τα φιστίκια, τα χαράματα το πανέρι με τα κουλούρια… Kαι μετά στο θρανίο….
Στην πορεία εξελίχτηκε  ως κωμικός, τραγουδιστής, σκηνοθέτης, ποιητής, ζωγράφος και Άνθρωπος πάν” απ΄ όλα , γνήσιος Πόντιος που εργάζεται ακόμα και σήμερα ,παράλληλα δείχνει ενδιαφέρων στην τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς πάντα ήταν βαθιά πολιτικοποιημένος όχι βέβαια με τα κόμματα, αυτά δεν τον αγγίζουν ,αλλά με τα γεγονότα και το μέλλων αυτής της ιστορικής και ματωμένης πατρίδας που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ.
Θεωρείται ο κατ’ εξοχήν πολιτικός και κοινωνικός καλλιτέχνης της χώρας μας ,με την πλούσια πολίτικη σάτιρα στα έργα που ανεβάζει στο θέατρο για τα όσα διαδραματίζονται τα τελευταία 40 χρόνια στην πολιτική σκηνή της χώρας , με τον ελληνικό λαό να ζει πλέον σε Δημοκρατικό καθεστώς, ωστόσο και πάλι πεινασμένος , όπως στα χρόνια της κατοχής, χωρίς καμία εξέλιξη, προοπτική και μέλλων εν έτη 2015 και τα επόμενα χρόνια που θα ακολουθήσουν, εκτός και αν…..;;;;
Αυτές τις ανησυχίες , προβληματισμούς καταθέτει , συζητώντας με τον δημοσιογράφο και φύλο του από τα παλιά , Νίκο Βάνη , από την παγκόσμια ψηφιακή συχνότητα ραδιοφώνου www: elliniko-fenomeno.com
Νίκος Βάνης: Σήμερα φίλοι μου είμαι μαζί μας για μια συνέντευξη εφ΄ όλης της ύλης ο αδελφός – φίλος Χάρρυ Κλυνν.
Φίλτατε μου Χάρρυ, τι κάνεις;;
Χάρρυ Κλυνν: Είμαι καλά Νίκο μου.
Νίκος Βάνης: Κι εγώ Χάρρυ μου είμαι πάρα πολύ καλά, γιατί βλέπω την κυβέρνηση να στέκεται στο ύφος της ,και ότι είπε προεκλογικά, βλέπω ένα – ένα να υλοποιούνται, επίσης πάει και κόντρα στο Γερμανό υπουργό εξωτερικών Σόϊμπλε
Χάρρυ Κλυνν: Εάν θυμάσαι Νίκο μου. σου είχα πει ότι θα περάσουμε μια περίοδο πάρα πολύ δύσκολη, το εννοούσα και το εννοώ. Η περίοδος αυτή θα είναι δύσκολη, γιατί θα υπάρξουν σφοδρές αντιδράσεις έναντι του Αλέξη Τσίπρα κυρίως, αλλά και κατ΄ επέκταση και της κυβέρνησης του, για τα όσα είχε προγραμματίσει και είχε υποσχεθεί στον Ελληνικό λαό.
Και εάν βάλει μπρος το τεράστιο θέμα που λέγεται εθνικό κεφάλαιο και τα χρέη τα οποία πρέπει να πληρώσουν μετά από 70 χρόνια οι Γερμανοί, δηλαδή τις πολεμικές αποζημιώσεις και το κατοχικό δάνειο του 1042.
Είναι ένα τεράστιο κονδύλι γιατί είμαστε σημειωτέον η μοναδική Ευρωπαϊκή χώρα η οποία δεν εισέπραξε ούτε μια δραχμή από την βαρβαρότητα και τα εγκλήματα της Χιτλερικής Γερμανίας. Το ποσό αυτό ξεπερνά τα 500 δις Ευρώ.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως αυτήν τη στιγμή κρατά στα χέρια του μια βόμβα ο Αλέξης Τσίπρας.
Και εάν τουλάχιστον μόνο το δάνειο, γιατί αυτό είναι συγκεκριμένο, διότι υπάρχουν τα έγγραφα στην τράπεζα της Ελλάδος εγγραφούν στον προϋπολογισμό, τότε το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν και οι λεγόμενοι εντός εισαγωγικών δανειστές μας, αλλά και η Γερμανία η οποία παριστάνει τον Γκαουλάϊντερ (Gauleiter-ήταν, επί ναζιστικού καθεστώτος, ο επικεφαλής μιας διοικητικής περιφέρειας ¨Gau») της Ευρώπης και έχει την εντύπωση ότι έχει επιβάλλει κατά κάποιον τρόπο στην υπόλοιπη Ευρώπη, σε λιτότητα που θα οδηγήσει σε πλήρη οικονομική και ηθική εξάντληση για να κυριαρχήσει ως πια 4ο Ράιχ.
Αλλά κάνει κάποιο λάθος, διότι αυτή την στιγμή η Ευρώπη όπως τα είχαμε πει και τα λέμε κατ΄ ιδίαν αλλάζει. Και δεν αλλάζει μόνο από την αριστερή πλευρά, αλλάζει και από την άκρα δεξιά, και εκεί είναι ο φόβος και ο κύριος φόβος γι΄ αυτό αυτήν την στιγμή τρέμουν δεν είναι μόνο η Ελλάδα, ο μεγάλος φόβος έγκειται στην κακή οικονομική κατάσταση που ήταν απόρροια που ακολουθούν οι Γαλλικές κυβερνήσεις , η κακή οικονομική κατάσταση της Γαλλίας.
Τέσσερις φορές έχουν αναθεωρήσει την συνθήκη την οποία είχε υπογράψει η Γαλλία, για να μην βρεθεί στην δυσάρεστη θέση να πάθει μεγαλύτερη ζημιά από την Ελλάδα, εάν δεν εφαρμοστούν όσα εφαρμόζονται στην Ελλάδα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι εκεί, από την άλλη μεριά έχουμε αυξανόμενο το αριστερό ρεύμα.
Μετά την Ελλάδα σειρά έχει η Ιταλία η οποία στην ουσία η αριστερή κυβέρνηση είναι επί θύρας, το Ποντέμος στην Ισπανία που σύντομα θα έχουμε την πλήρη κατάρρευση του Ραχόι, 40 μέλη της κυβέρνησης του κατηγορούνται για διαφθορά. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και στην Πορτογαλία που ο Κοέλιο στην ουσία είναι ζωντανός – νεκρός πολιτικός.
Αυτήν την στιγμή βλέπουμε στην Νότια Ευρώπη να παραπαίει, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ελλάδα, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ιρλανδία η οποία δεν ξέρει τι της γίνεται, γιατί και εκεί θα αρχίσει να γίνεται μια μεγάλη έκρηξη. Θα πρόσεξες ασφαλώς τον πρωθυπουργό της Ιρλανδίας που έλεγε πράγματα ανόητα στο Γιούρογκρουπ, και το βράδυ τα διέψευσε. Όλα αυτά δείχνουν ότι, βρίσκεται σε ταραχή.
Αλλά εγώ θα σταθώ σε ένα σημείο το οποίο θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό και αυτό είναι ότι, δεν μετέχει η Μέρκελ των επιθέσεων που έχει οργανώσει και εκτελεί θα χρησιμοποιήσω μία έκφραση που δεν είναι καθόλου ρατσιστική για τον Σόϊμπλε τον οποίο αποκαλώ “ο σχιζοφρενής με το καροτσάκι”. Ο άνθρωπος αυτός είναι άρρωστος, κάθε φορά που γίνεται μια συζήτηση, γιατί η γραφειοκρατική Ευρώπη έχει χτυπήσει κόκκινο, βγαίνει και δεν κάνει τίποτα άλλο από το να γυρίζει σε ραδιοφωνικό σταθμό σε ραδιοφωνικό σταθμό και από τηλεόραση σε τηλεόραση και πυροδοτεί προσβάλλοντας ένα ολόκληρο λαό και μια ολόκληρη κυβέρνηση.
Ποιος είναι ο κύριος Σόιμπλε που θα μας υποδείξει ποιον θα έχουμε υπουργό εξωτερικών, υπουργό οικονομικών, υπουργό εσωτερικών;
Και ποιος είναι αυτός που αποκαλεί ανόητο και βλάκα ένα άνθρωπο με τον οποίον εργάζεται για να λυθεί ένα Ευρωπαϊκό πρόβλημα.;
Το γεγονός ότι δεν μετέχει η Μέρκελ και το έχει απομακρύνει κατά κάποιον τρόπο, ή τουλάχιστον δεν φαίνεται να συμπλέει μ΄ αυτόν, δείχνει ότι, πάρα πολύ σύντομα αυτό θα απομακρυνθεί, θα πάψει στην ουσία, θα χρησιμοποιήσω μια αδόκιμη έκφραση, θα υπάρξει μια απογύμνωση, ένα ξεβράκωμα πολιτικό της κυρίας Μέρκελ η οποία αμφισβητείται αυτήν την στιγμή από τα τρία τέταρτα του Ευρωπαϊκού πληθυσμού.
Εάν βάλουμε και τις άλλες χώρες που αυτήν την στιγμή δεν είναι σε θέση να υψώσουν το ανάστημα τους, βλέποντας όμως την Ελλάδα να υψώνει το ανάστημα της, πληρώνοντας ασφαλώς το τίμημα, και δείχνοντας το Ευρωπαϊκό πρόσωπο, θα ενθαρρυνθούν. Η Ελλάδα δεν έκανε καμιά κίνηση να πει ότι, “εγώ φεύγω από την Ευρώπη, φεύγω από το Ευρώ”, αντίθετα λέμε “στηρίζω το Ευρώ και πληρώνω τις αμαρτίες των άλλων κυβερνήσεων”. Δεδομένου ότι, οι τακτικές που ακολούθησαν για την Ελλάδα ήταν λανθασμένες και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), αλλά και της τακτικής που ακολούθησε ο Σόϊμπλε και οι μεγάλοι οικονομικοί εγκέφαλοι της Γερμανίας.
Η χώρα ήταν ένα χάος όταν την παρέλαβε αυτή η κυβέρνηση, αλλά το ευτύχημα είναι ότι, αυτήν την στιγμή υπάρχει ένας λαός που στηρίζει αυτήν την κυβέρνηση. Επειδή όμως είναι αποφασισμένος ο πρωθυπουργός να κάνει και το μεγάλο άλμα, κατ΄ εμέ ήταν ευχής έργο να είχαμε απαλλαγεί από τον Σημιτικό καρκίνο, διότι όλα αυτά τα πρόσωπα που κινούνται γύρω, κάτι Χαρδούβελης, Χριστοδουλάκης, και όλοι οι υπόλοιποι, όλος αυτός ο συμφερτός, είναι παιδιά του Σημίτη, του εκσυγχρονιστή εντός εισαγωγικών, ο οποίος οδήγησε την χώρα σ΄ αυτήν την κατάσταση.
Και απορώ πως ακόμα άνθρωπος σαν τον Σημίτη και σαν τα άλλα υποκείμενα που ανέφερα, δεν έχουν ακόμα συλληφθεί και δεν έχουν οδηγηθεί στην δικαιοσύνη με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας.
Δεν μπορεί αυτήν την στιγμή ένας λαός, εγώ διάβασα τον μεγάλο φιλόσοφο της Γερμανίας Σίλερ που λέει: “ όπου και να γυρίσω την σκέψη μου, όπου κι αν στέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, μπροστά μου σε βρίσκω, τέχνη λαχταρώ, θέατρο, ποίηση, αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά πρώτος κι αξεπέραστος, επιστήμονα ζητώ, μαθηματικά, φιλοσοφία, ιατρική, κορυφαίος κι ανυπέρβλητος. Για δημοκρατία διψώ, ισονομία και ισοτιμία, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος. Έλληνα γιατί να σ΄ αγγίξω, για να αισθανθώ τόσο μικρός ασήμαντος, μηδαμινός. Γιατί δεν μ΄ αφήνεις στην ησυχία μου και στην ανεμελιά μου”. Αυτά τα λέει ο Σίλερ, τα λέει ο Γκαίτε, ο Νϊτσε.
Αυτήν την στιγμή θα πρέπει να καταλάβουν ότι, αυτό το χρεοκοπημένο σύστημα που λέγεται φιλελεύθερη οικονομία, δεν μπορεί να περπατήσει. Εάν γυρίσουμε πίσω στην ιστορία, εάν δηλαδή θα πρέπει να κάνουμε ένα ταξίδι στο παρελθόν θα δούμε ότι, καμία οικονομία και καμιά χώρα δεν προχώρησε όταν δεν συμβαδίζει η οικονομία με την δημοκρατία και τον πολιτισμό χέρι – χέρι. Να σας πω ως παράδειγμα τον χρυσό αιώνα στην Αθήνα που γέννησε αυτά τα μεγάλα πνεύματα. Είμαστε σε μια παραπαίουσα Ευρώπη αγαπητέ Νίκο, συγνώμη σε κουράζω.
Νίκος Βάνης: Δεν με κουράζεις καθόλου Χάρρυ, κάνεις πολύ καλά, δεν θέλω να σε διακόψω, διότι αυτά που λες είναι όλα τεκμηριωμένα από ένα άνθρωπο που έδωσε αγώνα. Εσένα η Θεσσαλονίκη έπρεπε να σε έχει μπροστά Χάρρυ και όχι τα ρεμάλια.
Χάρρυ Κλυνν: Νίκο ξέρεις πολύ καλά ότι, δεν θεωρώ τον εαυτό μου ανώτερο. Δεν αισθάνομαι ότι, μπορώ να εμφανίζομαι πιο πάνω από τον μέσο Έλληνα, ή τον εργαζόμενο, η τον φοιτητή, ή τον διανοούμενο, ή τον δάσκαλο. Εγώ είμαι μέσα σ΄ αυτούς, επειδή έχω φτάσει σε μια ηλικία μ΄ ενδιαφέρουν οι νέοι άνθρωποι.
Όταν αυτήν την στιγμή μιλάμε ότι, οι ανεργία στους νέους φτάνει το 60%. Έχω και εγώ την κόρη μου η οποία έχει δύο πτυχία, δύο μεταπτυχιακά, δύο διδακτορικά και μου λέει ότι, δεν μπορώ να επιβιώσω στην Ελλάδα και δεν μπορώ να κάνω παιδί, διότι στην ηλικία αυτή όλες οι κοπέλες θέλουν να γίνουν μάνες.
Η κόρη μου ήταν στην Αγγλία και σκέπτεται πάλι να ξαναφύγει, εγώ όμως ως γονιός θέλω το παιδί μου στην Ελλάδα, όμως δεν μπορεί να βρει δουλειά, και δεν είναι μόνο το παιδί μου, είναι το 60% των νέων ανθρώπων. Σε τι μπορεί να ελπίζει αυτή η χώρα;;;;;
Νίκος Βάνης: Χθες βρέθηκα σε μια παρέα δώδεκα παιδιών εκ των οποίων οι δέκα θέλουν να φύγουν στο εξωτερικό.
Χάρρυ Κλυνν: Τι να κάνουν, δεν θα πρέπει να επιβιώσουν αυτά τα παιδιά;; Και όταν φτάνουν σε ένα σημείο, να κάνουν αυτές τις ενέργειες, ο λαός έδωσε την εντολή στην νέα κυβέρνηση, εάν όμως δεν την πραγματοποιήσει κατά τις συνθήκες που δημιουργούνται, θα είναι ανακόλουθη. Επομένως τι θα γίνει θα ξαναπέσουμε στην περίπτωση Σαμαρά, Παπαδήμου, Καρατζαφέρη, η Ελλάδα θα καταστραφεί πλήρως.
Νίκος Βάνης: Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε και τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Η πρόεδρος της βουλής σε μια συνεδρίαση του έλεγε…,»τι φωνάζεις Βαγγέλη, τα έχουμε δει τα έργα σου», έτσι δεν είναι Χάρρυ;;
Χάρρυ Κλυνν: Ο Βενιζέλος λέει ότι, είναι γελοίες οι προτάσεις της κυβέρνησης, και του απαντώ, θα έλθει κα η σοβαρή της εξεταστικής επιτροπής, που δεν θα γελάσει καθόλου. Ο Βαγγέλης είναι με το ένα πόδι στην φυλακή. Σήμερα άκουσα στις ειδήσεις ότι, ο εισαγγελέας στη δίκη του Τσοχατζόπουλου που συνεχίζεται, καλεί επιτέλους και τον Σημίτη. Σε λίγο θα αρχίσει να ξηλώνεται το πουλόβερ. Δεν μπορεί αυτήν την στιγμή αγαπητέ Νίκο να υπάρχουν 120 δις Ευρώ Ελλήνων σε τράπεζες τις Ελβετίας. Αυτά είναι τα μαύρα λεφτά, αυτά είναι κλεμμένα από τον Ελληνικό λαό.
Διάβασα μια δήλωση του Πάνου Καμμένου που έλεγε ότι, “αυτά τα βρήκα στο υπουργείο εθνικής άμυνας”, η υπόθεση Τσοχατζόπουλου είναι ένα παιχνιδάκι, Φαντάσου τι βρήκε ο άνθρωπος και έφριξε.
Νίκος Βάνης: Ο Πάνος Καμμένος έκανε σε σαράντα ημέρες μεγάλη δουλειά στο υπουργείο Εθνικής άμυνας, το ίδιο ισχύει και με την πρόεδρο της βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου που έκανε μεγάλες τομές στην βουλή. Αξίζει επίσης θα πούμε για το θέμα του κατοχικού δανείου, κάποια στιγμή θα πρέπει κάποιος να υπενθυμίσει στους Γερμανούς ότι, στην Ελλάδα οι ναζιστές προξένησαν μεγάλες βαρβαρότητες, και ότι, θα πρέπει η Γερμανία να πληρώσει αυτά που οφείλει στους Έλληνες.
Χάρρυ Κλυνν: Το άλλο που είναι σημαντικό αγαπητέ Νίκο και για οποίο είναι τόσο γελοίοι, εμφανίζουν ότι, είχαμε Τρόικα τότε, αλλά έχουμε και τώρα. Και θέλω να κάνω μια απλή ερώτηση. Εφόσον υπάρχουν κάποιοι κανόνες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, διότι αμφιβάλλω εάν κάποιος από τους πολιτικούς, αλλά Χρυσοχοΐδη, διάβασε ποτέ κανείς τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;;
Το δε θέμα των ελεγκτών δεν παρατηρήθηκε μόνο στην Ελλάδα, πάνε και στην Γερμανία και στο Βέλγιο. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι, ένας υπάλληλος της Ευρώπης και θα πάει στην Γερμανία και στον υπουργό οικονομικών κα θα του πει “ σήκω από εκεί να κάτσω εγώ, και εσύ να κάνεις αυτό”. Δηλαδή οι κύριοι αυτοί που εμφανίζονταν εδώ στην Ελλάδα ήταν εισπράκτορες.
Για φαντάσου έφτασε στο σημείο η τοκογλυφία να γίνει υπεργολαβία. Στους κυρίους αυτούς έδιναν και ποσοστά 15% έπαιρναν επί των εισπράξεων, επιβάλλοντας τα πιο δυσάρεστα και τα πιο απάνθρωπα μέτρα τα οποία έχουν επιβληθεί στον Ελληνικό λαό.
Νίκος Βάνης: Ο Έλληνας τα αισθάνεται στο πετσί του τα χρόνια της κρίσης.
Χάρρυ Κλυνν: Επίσης επιμένουν ότι, υπάρχει μνημόνιο, και επιμένουν αυτοί που μας κυβέρνησαν Σαμαράς – Βενιζέλος. Δεν ξέω εάν έσκασε η είδηση ότι, η ΝΔ διασπάται νομίζω ότι ο Κουμουτσάκος θα γίνει αρχηγός.
Νίκος Βάνης: Μετά τις εκλογές ο Σαμαράς θα έπρεπε να παραιτηθεί.
Χάρρυ Κλυνν: Ο Σαμαράς που να φύγει, που να πάει. Οι Νεοδημοκράτες δεν βλέπουν ότι, θα παραλάβουν μια πεπερασμένη και μια τελειωμένη εν πάσει περιπτώσει “Πολιτική άνοιξη”, γι΄ αυτό ακριβώς γίνεται αυτή η διάσπαση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας αρχηγός κόμματος αποφεύγει το συνέδριο. Και μετά μιλούν για τους αριστερούς και λένε ότι, κάθε τόσο κάνουν συνέδριο, τι είναι τα κόμματα αρχηγικά που έχουν ανάγκη από Χίτλερ, απαγορεύεται να λες την άποψη σου.
Τι είναι δημοκρατία;; Δημοκρατία είναι η σύνθεση των διαφορετικών απόψεων. Αυτό δεν είναι δημοκρατία, ή κάνω λάθος;;
Νίκος Βάνης: Αυτό ακριβώς είναι η δημοκρατία.
Χάρρυ Κλυνν: Θα πω την άποψη μου, θα πεις και εσύ την δική σου, και θα βρούμε την χρυσή τομή, γιατί εσύ και εγώ για τον ίδιο σκοπό αγωνιζόμαστε. Τέλος πάντων αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους νεοφιλελεύθερους. Είναι μια νέα γενιά καθαρμάτων, και γιατί τους αποκαλώ καθάρματα, διότι τα λέω και τα γράφω και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εάν δεν περάσουν από ειδικό δικαστήριο, Σαμαράς, Βενιζέλος, Παπαδήμος, Μπακογιάννη η οποία πρωτοστάτησε στο θέμα του μνημονίου, Κουβέλης είδαμε ποια είναι η μοίρα του, Καρατζαφέρης.
Νίκος Βάνης: Να μην ξεχάσουμε τον Γιώργο Παπανδρέου και τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου.
Χάρρυ Κλυνν: Και οι συν αυτών πρωτεργάτες της παράδοσης άνευ όρων των Ελλήνων στους Γερμανούς. Εάν δεν γίνει αυτό, θα θεωρήσω ότι, ηττάται για άλλη μια φορά η δημοκρατία στην Ελλάδα. Ήδη έχουν αναγγελθεί δύο ειδικά δικαστήρια, ας αναλάβει και τις ευθύνες η δικαιοσύνη, διότι και εκεί πάσχει το θέμα.
Νίκος Βάνης: Όντως πάσχει η δικαιοσύνη και μάλιστα πάρα πολύ.
Χάρρυ Κλυνν: Κάποτε θα πρέπει να αλλάξουμε το σύνταγμα μας, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ακόμα πιο δημοκρατικό, ακόμα πιο ελεύθερο, κανονισμός της βουλής, τα συγχαρητήρια στην κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου που κάνει αυτές τις κινήσεις. Δηλαδή ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι που πιάνουν και γραφεία, επειδή έτυχε να είναι πρώην πρωθυπουργοί. Τι σημαίνει δηλαδή επειδή ήσουν πιλότος και οδηγούσες αεροπλάνο, θα πρέπει να σου δώσουμε μόνιμα ένα αεροπλάνο, δεν το καταλαβαίνω αυτό.
Νίκος Βάνης: Χάρρυ θέλω να σου δώσω μια πληροφορία, ετοιμάζονται οι πρόεδροι των οργανισμών της Θεσσαλονίκης να καταθέσουν αγωγή, γιατί θα τους διώξουν. Μάλιστα έμαθα ότι, πήγαν στους δικηγόρους τους για να καταθέσουν αγωγή ζητώντας αποζημιώσεις, γιατί είχαν συμβόλαιο για μια πενταετία. Είναι δυνατόν οι πρόεδροι στον ΟΛΘ, στην ΕΥΑΘ, και σε άλλους οργανισμούς να καταθέσουν αγωγή εναντίον της κυβέρνησης, γιατί θα τους διώξει.
Χάρρυ Κλυνν: Ας πάνε στην δικαιοσύνη, να ξεβρακωθούν, αυτά είναι τα λεγόμενα Golden Boy και δεν είναι μόνο αυτοί, υπάρχουν και άνθρωποι που παίρνουν τρεις συντάξεις. Όταν Νίκο με κάλεσαν στην εφορία και μου είπαν γιατί έχετε τρία αυτοκίνητα, το τρίτο τι είναι, τους είπα λοιπόν ότι, με αυτό κουβαλώ τα φώτα, ποια φώτα μου λένε, τα φώτα για την παράσταση τους λέω, και ποια ήταν η απάντηση, τι έχετε και φώτα, δηλαδή μιλάμε για τραγωδία, μάλιστα μου έβαλαν και πρόστιμο.
Νίκος Βάνης: Χάρρυ ήταν εντολή Σαμαρά – Βενιζέλου κυνηγήστε αυτούς, ακόμα και εμένα με παρακολουθούν.
Χάρρυ Κλυνν: Και εμένα με παρακολουθούν και θα πρέπει να ξέρουν όλοι ότι, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν, το πρόβλημα μου είμαι η εξουσία. Εάν αυτοί που είναι τώρα επάνω, κάνουν το οτιδήποτε που θα είναι κόντρα στον Ελληνικό λαό, και αυτούς θα τους κάνω κριτική. Θα είμαι αδέκαστος και πάντα θα κάνω κριτική στην εξουσία, διότι κάθε μορφή εξουσίας είναι βασανιστική, ο καθένας προσπαθεί να κλείσει τις τρύπες του προηγούμενου, και θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα. Αλλά δεν μιλάμε ότι, εγώ θα κάνω κριτική η οποία θα γίνεται και θα γίνεται.
Είμαι πρώτος που βγήκα κατά του Μανώλη Γλέζου ο οποίος είναι προσωπικός μου φίλος, τον αγαπώ, τον σέβομαι, και τον εκτιμώ, αλλά δεν μπορεί να βγαίνει και να λέει, βαφτίζω το κρέας – ψάρι και ζητώ συγνώμη από τον Ελληνικό λαό. Άμα ζητάς συγνώμη από τον Ελληνικό λαό κάνεις και μια πρόταση κύριε Γλέζο.
Νίκος Βάνης: Είναι πού σωστό αυτό που λες Χάρρυ τεκμηριώνοντας το.
Χάρρυ Κλυνν: Έτσι θα πρέπει να γίνεται. Αλήθεια τι έγινε με το πλοίο “Αίολος Κεντέρης”, θυμάσαι;;
Νίκος Βάνης: Πως δεν το θυμάμαι, μάλιστα άλλαξαν και το όνομα του
Χάρρυ Κλυνν: Βιάστηκαν να το βγάλουν Κεντέρης οι άνθρωποι που κατάντησαν τον αθλητισμό κρέατα στο τσιγκέλι. Είχαν μια ολόκληρη ομάδα της άρσης βαρών την δήθεν dream time, οι αθλητές αυτοί είχαν πιει τις Παναγιάς τα μάτια σε φάρμακα, έτσι δεν είναι;;
Νίκος Βάνης: Έτσι είναι ακριβώς. Απ΄ ότι πληροφορήθηκα είχες προτάσεις για να κατέλθεις ως βουλευτής και από άλλα πατριωτικά κόμματα, αλλά δεν δέχθηκες.
Χάρρυ Κλυνν: Δεν δέχθηκα με πάω στον ΣΥΡΙΖΑ, θα πήγαινα σε άλλα κόμματα;; Όντως υπάρχουν πατριωτικά κόμματα, εγώ δίνω και την ψυχή μου σε κάθε σημαντική προσπάθεια που γίνεται υπέρ της Ελλάδος.
Νίκος Βάνης: Χάρρυ μου, δεν είσαι άνθρωπος της καρέκλας.
Χάρρυ Κλυνν: Το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα, δεν μπορώ να μπω σ΄ αυτήν την ψυχολογία. Εγώ νομίζω ότι είμαι το ίδιο χρήσιμος απ΄ έξω, εξάλλου γιατί να πάω εγώ εκεί, τι να κάνω;;
Νίκος Βάνης: Άκουσα μια κριτική του βουλευτή Ψαριανού για την Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Χάρρυ Κλυνν: Αυτός ο άνθρωπος είναι τελευταίας υποστάσεως. Γι΄ αυτούς τους ανθρώπους δεν αξίζει τον κόπο να χαλάς ούτε το σάλιο σου.
Νίκος Βάνης: Ο τεχνικός διευθυντής του Mega μου είπε να σου θέσω το εξής ερώτημα: εάν αληθεύει ότι όταν ήταν να εμφανιστείς στον Ναζιρίδη, εκείνος ήλθε και σε παρακαλούσε στην Αθήνα, γιατί δεν είχε μία.
Χάρρυ Κλυνν: Είχαν έλθει μαζί με τον μακαρίτη τον Δημήτρη Μητροπάνο. Δεν θέλω να πω τι έχω κάνει για τους ανθρώπους , γιατί δεν μ΄ αρέσει να μιλώ γι΄ αυτά
Νίκος Βάνης: Μου είπε ότι, μπράβο στον Χάρρυ, διότι είναι φίλος του ο Ναζιρίδης και όντως τον βοήθησες.
Χάρρυ Κλυνν: Και φίλος του αείμνηστου Δημήτρη Μητροπάνου που είχε καρδιά μπαξέ, το κάναμε με πάρα πολύ μεγάλη αγάπη και το ευχαριστηθήκαμε κιόλας.
Νίκος Βάνης: Χάρρυ όσον αφορά τα καλλιτεχνικά ετοιμάζεις κάτι;;
Χάρρυ Κλυνν: Σύντομα θα κυκλοφορήσουν δύο βιβλία μου, τα διορθώνω για να σου τα στείλω. Επίσης θα πάω στην Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Ολλανδία, μια μικρή τουρνέ. Αυτά είναι προς το παρών τα σχέδια, επίσης θα κάνω και μία παράσταση στην Θεσσαλονίκη στο θέατρο Καλαμαριάς. Είναι μονόλογοι που έχω γράψει και έχουν πολύ σημαντικό ενδιαφέρον.
Είναι μια διαδρομή στην Ελληνική δραματουργία, είναι πάρα πολύ σημαντικά πράγματα. Από την Αθήνα Νίκο μου έχω πάρει δεκαετές διαζύγιο, όπως έγραψε και κάποιος φίλος μου ότι, ο Χάρρυ Κλυνν προτιμά το Βαρδάρη από το Κολωνάκι. Την πόλη μας την αγαπάμε παρά το γεγονός ότι, μας τυραννά .
Νίκος Βάνης: Χάρρυ μου, σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ.
Χάρρυ Κλυνν: Και εγώ να σ΄ ευχαριστήσω και να σου πω πόσο τυχερός είμαι που έχω καλούς φίλους σαν και σένα.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ