MENU

Ιδού που πάνε τα λεφτά μας για ΔΕΗ!!

Και το νέο έντυπο της ΔΕΗ τα αποκαλύπτει -επιτέλους- ΟΛΑ: Το κόστος της κιλοβατώρας, αλλά και τα λογής «νταβατζιλίκια», δηλαδή τις χρεώσεις που έχει αποφασίσει να «στριμώξει»
 η Πολιτεία, το υπουργείο Ενέργειας και η ΡΑΕ στους λογαριασμούς της ΔΕΗ! Έτσι για να καταλαβαίνουμε και γιατί μας έρχονται «φουσκωμένα» τα εκκαθαριστικά… Τα είδα και … τρελάθηκα! Όπως προκύπτει λοιπόν και από την φωτό που σας έστειλα κατά σειρά χρεώνονται: Τα ποσά για ΑΔΜΗΕ- ΔΕΔΔΗΕ που ουσιαστικά τι είναι; Τα κόστη για την μεταφορά του ρεύματος και οι μετρήσεις για την κατανάλωση!


Ακολουθεί η χρέωση με τον κωδικό ΥΚΩ ή Υπηρεσίες Κοινωνικής Ωφέλειας ! Τι σημαίνει πρακτικά αυτό, όπως τουλάχιστον μου το εξήγησαν; Πως εγώ είμαι αυτός που «πριμοδοτεί» την κοινωνική πολιτική της ΔΕΗ, με απευθείας χρέωση στον λογαριασμό μου! Δηλαδή το φθηνότερο ρεύμα για το κοινωνικό τιμολόγιο ή για τα νησιά τα πληρώνω εγώ!

Όπως πληρώνω και τα ΕΤΜΕΑΡ!
Τι είναι και τούτο; Οι επιδοτήσεις που δίνονται για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, δηλαδή -μεταξύ άλλων- την εγγυημένη τιμή που δόθηκε σε όσους εγκατέστησαν φωτοβολταϊκά την πληρώνω και πάλι εγώ, με άλλα λόγια ο καθένας μας!!

Όλα αυτά τα «χαράτσια» που προκύπτουν από τις αυξήσεις φόρων, έμμεσων και άμεσων, δεν αρκούν για να χρηματοδοτήσουν τις κοινωνικές τους πολιτικές;;; Ή τις επιδοτήσεις τους στα φωτοβολταϊκά; Και ποιους πληρώνω για να κάνουν … μετρήσεις; Ποτέ μου δεν τους έχω δει και «έχω χάσει και τα αυγά και τα πασχάλια» με το πόσο «φουσκώνει» κάθε δίμηνο ο λογαριασμός ακόμη και τις περιόδους που… λείπω από το σπίτι!!! 
Και όχι τίποτε άλλο δεν βγαίνω για να καλύψω τις χρεώσεις και έχω μπει σε ρύθμιση για να εξοφλήσω τους λογαριασμούς! Έλεος !! Πόσα χρήματα χρειάζονται πια σε αυτό το Κράτος; Από πόσες μεριές μας τα παίρνει και πάλι δεν του φτάνουν;;;

Ηλ. Μου.