MENU

ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΖΩΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ!! ΚΑΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ!!

Συνέβη σήμερα το πρωί, όταν πέρασε το συνεργείο της ΕΥΔΑΠ για να κάνει διακοπές στην ύδρευση σε καταναλωτές..
που είχαν απλήρωτους λογαριασμούς στη περιοχή της Μεταμόρφωσης.Μεταξύ των άλλων κόβουν και τον δικό μου παρ΄ότι ήταν πληρωμένος.
Αμέσως επικοινωνώ με την ΕΥΔΑΠ και τους γνωστοποιώ το ζήτημα.
Μετά από επικοινωνία τους με τον αρμόδιο υπάλληλο ο οποίος ισχυρίσθηκε ότι δεν είχε κόψει τη δική μου σύνδεση, μου τηλεφωνούν και μου αναφέρουν ότι δεν έχει κοπεί η δικιά μου ύδρευση, ότι έχει γίνει κάποιο λάθος και ότι πληρώνω τόσα χρόνια το λογαριασμό κάποιου άλλου!!!! και ο δικός μου ήταν απλήρωτος   και γι΄αυτόν τον έκοψαν!!!!
'Εξαλος και με τον πληρωμένο λογαριασμό στο χερι και αφού είχα ελέγξει  δύο φορές τόν αριθμό παροχής  και ότι πράγματι είχε γίνει διακοπή στο συγκεκριμένο ρολόι ξανατηλεφωνώ και του λέω επίμονα ότι αυτοί έχουν κάνει το λάθος και όχι εγώ.
Επεμβαίνει η προϊσταμένη η οποία με αντιμετώπισε σαν ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ που βασιζόμενη στην μαρτυρία του υπαλήλου της τηλεφωνικά και ενώ αυτός ήταν ακόμη στον δρόμο (ότι αυτός δεν είχε κόψει την συγκεκριμένη παροχή)μου αναφέρει κάτι άλλο συμβαίνει και  ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!!ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙ.
Πράγματι έρχεται ο υπάλληλος ο οποίος ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΗΤΑΝ ΚΟΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΟΨΕ ΑΥΤΟΣ!!!!!
Αφού το σύνδεσε επικοινωνώ πάλι με την ΕΥΔΑΠ θεωρώντας προσβεβλημένοςαπό την συμπεριφορά τους να τους πω ότι τελικά ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ και να μάθουνν  να σέβονται τον καταναλωτή που είναι και ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥΣ, και να μην τον αντιμετωπίζουν ως ΖΩΟΝ ΚΑΙ ΑΝΞΙΟΠΙΣΤΟ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ!!
Και μόλις την ζήτησα στο τηλέφωνο να διαμαρτυρηθώ για την συμπεριφορά της μου απαντάει με ΑΝΑΙΔΕΙΑ (ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ!!!!!) "τώρα γιατί πήρες για να με ΜΑΛΩΣΕΙΣ;;;;;;"
Της εξηγώ ότι προσβλήθηκα που ενώ είχα αφήσει όνομα τηλέφωνο διεύθυνση και ότι ήταν δυνατόν να τους εξηγήσω ότι έκοψαν λάθος παροχή, με αμφισβήτησαν!
Πάλι με ΑΝΑΙΔΕΙΑ  μου απαντά αλοίμονο ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ!!!!! 
Μα κυρία μου δεν είμαι ο καθένας σας ειδοποίησα επώνυμα!!Η απάντηση της ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΗΡΘΑΜΕ ΕΝΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ!!!! ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΧΡΕΩΣΟΥΜΕ!!!!!ΤΕΛΗ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗΣ!!!!!!!
Μετά από αυτό ζήτησα το επώνυμό της κα Βότση αν δεν απατώμαι  γιατί η πίεση και η οργή είχε ανέβει και ΄μου ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ  ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!!
ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ!!!!
ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΝΑ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΊΣΘΗΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!
Και δια του λόγου του αληθές εκτός του ότι υπήρχαν μάρτυρες δίπλα μου για τους συγκεκριμένους διαλόγους, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ας απομαγνητοφωνήσει τους συγκεκριμένους  διαλόγους αφού όπως με ενημέρωσε ο αυτόματος τηλεφωνητής η συνομιλία καταγράφεται,αυτό έγινε σήμερα μεταξύ 11 και 12,30 το πρωί, ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΔΕΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ!!!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΣ!!!!ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ!!!!!!!!!!!!
Σ.Π.
Τα στοιχεία του αναγνώστη που έκανε την καταγγελία τα έχει το blog για πάσα ενδιαφερόμενο.