MENU

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΠΕΙΝΑ!!! ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ...

Καλεσμένος στην εκπομπή του Θοδωρή Αθερίδη, «Αργά» βρέθηκε ο Γιώργος Μαργαρίτης, προχωρώντας σε απίστευτες αποκαλύψεις.
Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για τα δύσκολα και φτωχικά χρόνια που πέρασε, για τις καταχρήσεις στη ζωή του, ενώ αποκάλυψε πως έχει χάσει έναν αδελφό από πείνα!!!
«Ήρθα στην Αθήνα 14 χρονών παιδάκι.
Ούτε μπορούσε να τραγουδήσει, ούτε μπορούσε να ξενυχτήσει. Κοιμόμουν έξω στην εκκλησία στην Ανάληψη στο Κορωπί», δήλωσε αρχικά. Και πρόσθεσε: «Ήμασταν έξι αδέρφια, ο ένας μου αδερφός πέθανε από πείνα. Πολλά παιδιά είχαν πεθάνει τότε, δεν ήταν ο μοναδικός».

Όσο για τις καταχρήσεις, είπε: «Στα μαύρα και στα άσπρα βρέθηκα. Εγώ τι είμαι; Εξαίρεση; Πέρασα κι εγώ. Κανά τσιγαράκι μόνο. Πριν δώδεκα χρόνια όμως είπα τέλος τα πάντα. Και το ποτό έχω πέντε χρόνια που επίσης είπα τέλος».