MENU

Θρίλερ με την μοιραία πτήση της Germanwings: Ο ένας από τους δύο πιλότους δεν ήταν στο πιλοτήριο και δεν μπορούσε να μπει μέσα!

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: «ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ»!

Διαστάσεις θρίλερ παίρνει η υπόθεση της μοιραίας πτήσης 4U9525 από την Βαρκελώνη στο Ντίσελντορφ όπου έχασαν τη ζωή τους 150 άτομα.
Όπως αναφέρουν οι NY Times και σύμφωνα με άτομο που βρίσκεται κοντά στην ομάδα που πραγματοποιεί την απομαγνητοφώνηση του καταγραφέα πτήσης ο ένας πιλότος από τους δύο στο Α320 της Germanwings δεν βρισκόταν μέσα στο πιλοτήριο την ώρα της συντριβής του αεροσκάφους.
Αλλά το μυστήριο δεν τελειώνει εδώ: Όπως αναφέρει ο ίδιος από τα ηχητικά ντοκουμέντα γίνεται αντιληπτό ότι προσπαθούσε να μπει μέσα στο πιλοτήριο αλλά δεν μπορούσε καθώς η πόρτα παρέμενε κλειστή.
Όπως αναφέρει η πηγή των NY Times στην αρχή της πτήσης οι διάλογοι μεταξύ των δύο πιλότων«είναι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς».
Στη συνέχεια όμως το ηχητικό από το πιλοτήριο δείχνει ότι ο ένας από τους δύο πιλότους (δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό εάν ήταν ο κυβερνήτης ή ο συγκυβερνήτης) αφήνει το πιλοτήριο αλλά στη συνέχεια δεν μπορεί να ξαναμπεί.
«Ο πιλότος από έξω στην αρχή κτυπά ελαφρά την πόρτα αλλά δεν υπάρχει καμία απάντηση»,λέει το μέλος της ομάδας έρευνας: «Στη συνέχεια κτυπά την πόρτα πιο δυνατά αλλά και πάλι δεν υπήρξε καμία απάντηση. Δεν υπήρξε ποτέ απάντηση», για να συμπληρώσει: «Μπορείς να ακούσεις ότι προσπαθεί να σπάσει την πόρτα».
Αν και το ηχητικό πλέον παρέχει κάποιες πρώτες πληροφορίες εντούτοις η υπόθεση αφήνει σημαντικά ερωτήματα:
«Δεν μπορούμε να ξέουμε το λόγο γιατί ο ένας από τους δύο πιλότους άφησε το πιλοτήριο», είπε ο ίδιος ο οποίος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του καθώς η έρευνα συνεχίζεται: «Αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι πως στο τέλος της πτήσης πριν την συντριβή υπάρχει μόνο ένας πιλότος στο πιλοτήριο και αυτός δεν ανοίγει την πόρτα».
Εξέλιξη που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο της τρομοκρατικής ενέργειας. Εκτός και αν συνέβη αυτό που είπε ένας εκ των ερευνητών ότι έσπασε το αλεξήνεμο του αεροσκάφους και αναισθητοποιήθηκε ο πιλότος ή οι πιλότοι.
Από τα στοιχεία που έχουν γίνει μέχρι τώρα γνωστά η κάθοδος του Α-320 από τα 36.000 πόδια στα σχεδόν 5.000 ήταν ομαλή και διήρκησε λίγο πάνω από 10 λεπτά.
Αυτό σημαίνει ότι το αεροσκάφος δεν είχε υποστεί κάποια καταστροφική αστοχία που θα το έκανε να μπεί σε ανεξέλεγκτη κάθοδο και σημειώνεται παρά την παραπληροφόρηση όπως έχουμε  αναφέρει επανειλημμένως σε κανένα σημείο της καθόδου του αεροσκάφους προς το έδαφος δεν υπάρχει καμία επικοινωνία του πιλότου με το κέντρο έλεγχου του γαλλικού FIR όπως και δεν υπάρχει κανένα σήμα εκτάκτου ανάγκης.