Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης.Σχέδιο ολοκληρωτικού αεροπορικού αποκλεισμού και γεωγραφικής απομόνωσης
της Τουρκίας βρίσκεται σε εξέλιξη, όπως αναφέρει ο τουρκικός τύπος τονίζοντας πως η κρίση της 24ης Νοεμβρίου με την κατάρριψη του ρωσικού αεροσκάφους ακόμα δεν έχει δείξει τις κύριες συνέπειες της.
Εκτός από αυτές τις κινήσεις, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες από την τουρκική πρωτεύουσα, οι Ρώσοι έχουν εγκαταστήσει στην ναυτική βάση τους στην Tarrtus της Συρίας πυραύλους Kalibar με βεληνεκές 2.500 χιλιόμετρα ενώ παράλληλα έχει φτάσει στη βάση και το ρωσικό υποβρύχιο, Rostov-on-Don, δημιουργώντας ένα ουσιαστικό αποκλεισμό για στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις. Πέραν τούτων έχει κινητοποιηθεί και ο ρωσικός στόλος της Κασπία που είναι επανδρωμένος με πυραύλους S-300 οι οποίοι έχουν στραφεί προς την Τουρκιά έτοιμοι να πυροδοτηθούν.
Σα να μην έφταναν όλα αυτά, η κρίση με το Ιράκ δημιουργεί άλλο ένα μέτωπο κατά της Τουρκίας ενώ στην Άγκυρα έφτασαν πληροφορίες για συνομιλίες της ρωσικής ηγεσίας με την κυπριακή κυβέρνηση για δημιουργία βάσης στην Κύπρο, εξέλιξη που θα είναι το τελειωτικό χτύπημα περικύκλωσης της Τουρκίας.
Τι τους μένει τους Τούρκους με όλα αυτά ? Η Ελλάδα ???
