MENU

Ζημιές στο εμπόριο από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής

Καθώς το πρόβλημα στην Ειδομένη διογκώνεται ο αρμόδιος υπουργός Γιάννης Μουζάλας -ο οποίος κατά γενική ομολογία


και των Ευρωπαίων δεν έχει επιδείξει καλύτερα αποτελέσματα από την προκάτοχό του Τασία Χριστοδουλοπούλου- προανήγγειλε με δηλώσεις του την Τρίτη ότι οι μετανάστες που είναι παγιδευμένοι στην Ειδομένη θα επιστρέψουν στην Αθήνα. 

Βεβαίως η κυβέρνηση, η οποία θέλει να διατηρείται χαμηλά στην επικαιρότητα το θέμα, δεν απαντά με ποιό τρόπο θα αναγκάσει τους πρόσφυγες να επιστρέψουν και αν θα καταφύγει στην χρήση αστυνομικής βίας προκειμένου να απελευθερώσει την σιδηροδρομική γραμμή.

Στις δηλώσεις του την Τρίτη ο κ. Μουζάλας επισήμανε ότι «δεν μπορεί να είναι


κλεισμένη εννέα μέρες η σιδηροδρομική γραμμή και το εμπόριο».

Η κατάληψη των μεταναστών από τις 18 Νοεμβρίου έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές

Συνολικά επηρεάζονται περίπου 1.800 βαγόνια εντός και εκτός Ελλάδας, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάση Ζηλιασκόπουλο. Μέχρι στιγμής η ζημιά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγγίζει το 1,5 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ αμφισβητείται η αξιοπιστία της εταιρίας, καθώς δεν μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγια.

Μεγάλες ξένες εταιρίες όπως η Hewlett Packard, που συνεργάζονται με τις μεταφορικές εταιρίες που χρησιμοποιούν τη σιδηροδρομική γραμμή, απειλούν να διακόψουν τη συνεργασία τους με την Ελλάδα. Δυσαρέσκεια εκφράζουν και ελληνικές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να παραλάβουν τα προϊόντα τους. Ανάμεσα στα προϊόντα που παραμένουν στα βαγόνια είναι καύσιμα, πρώτες ύλες και ηλεκτρονικός εξοπλισμός