MENU

Επίθεση Με Σεξιστικά Υπονοούμενα Βουλευτή Tου Σύριζα Στό Facebook Κατά Άρθου Του Σπύρου Πρίφτη! Είσαι Κουρεάς;Είναι Επαγγελματική Διαστροφή!

Παρέμβαση Στήριξης Του Παύλου Πολάκη Στόν Σύντροφο! Δέν του Άρεσε Καθόλου το Άρθρο του Σπύρου Πρίφτη  στόν Αξιότιμο Βουλευτή Κέρκυρας με το Σύριζα Κώστα Παυλίδη,
 με τίτλο:  Πού Να Σάς Κάψει Τό Άγιο Φώς: Στήν Πρώτη Σειρά Της Περιφοράς Τού Επιταφίου Στήν Κέρκυρα Καθόταν Φωτεινή Βάκη,Κώστας Παυλίδης!
Δείτε εδώ https://plus.google.com/+spyrospriftis/posts/YCDHe94FrAr Καί είπε να τού
Απαντήσει….Καλύτερα……Να τού Επιτεθεί στο Προσωπικό Λογαριασμό στο Facebook, του Σ.Πρίφτη! Έτρεξε προς Βοήθεια στον Κ.Παυλίδη και ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης!
Ο Βουλευτής Κέρκυρας Κώστας Παυλίδης  Χάνοντας εμφανώς την ψυχραιμία του Έγραψε:
Pavlidis Kostas
Αρθρα γράφουν δημοσιογράφοι και όχι εμμονικοι λιβελογραφοι του υφους σου. Άρθρο χριστιανού που καταριέται » να σας κάψει το Άγιο φως» και χαρακτηρίζει δημόσια «ζαμπα» μια γυναίκα απέχει πολύ από το να ασκεί κριτική σε οποιαδήποτε δήλωση. Είσαι απλά χυδαίος και πρόστυχος Δικαίωμα σου…οταν ομως αυτά τα λες δημόσια σε «αρθρο» τότε απλά είσαι φασίστας. Και τότε σαν φασίστα θα σε αντιμετωπίσω κι εγώ…εισαι ένα μικροψυχο και κομπλεξικό άτομο και λυπάμαι για αυτή τη κατάντια σου. Έχεις μπερδέψει την πολιτική κριτική και άποψη με τις «δημοσιογραφικές σου τρίχες», υποθέτω λόγω επαγγελματικής διαστροφής. Ο Επιτάφιος κι η Ανάσταση εκτός απο το θρησκευτικό χαρακτήρα τους έχουν και λαογραφικό,εθιμοτυπικό χαρακτήρα. Μπορούν να τον ακολουθήσουν και να ζήσουν αυτή την ατμόσφαιρα και άλλοι άνθρωποι αλλόθρησκοι, με μικρό θρησκευτικό ενδιαφέρον ή θρησκευτικά αδιαφοροι ή ουδέτεροι. «Θρησκεία είναι η καλοσύνη που κουβαλάμε μέσα μας» είπε κάποτε ένας σημαντικός θρησκευτικός ηγέτης. Ο,τι κι αν πιστεύω εγώ δεν κουβαλά μίσος, κακία, μισογυνισμο,ρατσισμό και ομοφοβία. Αλλιως συμφωνα με το δικο σου υφακι θα μπορουσα να σε ειχα κανει ρομπα. Αλλα αυτο εισαι εσυ και ευτυχως οχι εγω…Η φασίζουσα «πενα» σου είναι τόσο σκοταδιστική και συντηρητική που ανήκει στις εποχές της Ιεράς Εξέτασης και του Μεσσαιωνισμου. Καταντας μια κραγμενη, υστερική και εμμονικη φιγούρα που αυτογελοιοποιεισαι και δε σου πρέπει Γιατί είσαι νέος άνθρωπος. Έχω αντιμετωπίσει σκληρές πολιτικές κριτικές. Δεν τις φοβάμαι. Απεναντίας τις σέβομαι. Απλά προκαλείς τη συμπόνια μου…Χρονια Πολλά να χεις και σου εύχομαι τετοιες μέρες να βρεις λίγο χώρο στη ψυχή σου για περισσότερο καλοσύνη…
Δυστυχώς Γιά σένα,Πρέπει να Απαντήσω!
1) Μίας και με αποκάλεσες Εμμονικό Λιβελογράφο: Άρθρα δεν Γράφουν μόνο οι εντεταλμένοι Δημοσιογράφοι είτε της Κυβέρνησης σου΄, είτε άλλων Πολιτικών Κομμάτων, φλομώνοντας μας ένα κάρο Ψέματα και Προπαγάνδα, αλλά καί απλοί πολίτες σαν εμένα, που Δυστυχώς γιά σένα…….  Ο Ανορθόγραφος Γραπτός Λόγος Μου πείραξε σένα και τά Τρόλς σού πού μου επιτέθηκαν!
τέτοια φασιστικά σκουλήκια δεν αξίζει ούτε να τα πατήσεις.
Menios Arvanitakis
ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΝΟΥΛΕΣ!!!
2) Ο Τίτλος Πού Να Σάς Κάψει Τό Άγιο Φώς…..δεν είναι κατάρα-ευχή, η όπως αλλιώς θές….είναι ένας απλός τίτλος του τύπου: Πίστεψε τελικά στο… ψευτοθαύμα η Βάκη; Τίτλος Εφημερίδας Παρασκήνιο!(Αναφέρεται στην Παρουσία της στην τελετή Ανάστασης και το Άγιο Φως)  Έγινε πραγματικά κατι τετοίο; Οχι! Ενας σαρκαστικός τίτλος είναι!
3) Ο Δημόσιος Χαρακτηρισμός «ζαμπα»(Τι είναι ζάμπα; Μεγαλόσωμος Βάτραχος της ξηρας) της Βουλευτής Κέρκυρας με το Σύριζα Φωτεινής Βάκης στο Άρθρο μου, πράγματι είναι άστοχος και ατυχές, και γι αυτό σαν Φασίστας που είμαι…έτσι με αποκάλεσες πρώην Σύντροφε Κ.Παυλίδη, γιατί μάλλον ξεχνάς οτι υπήρξα Μέλος του Σύριζα ένα φεγγαρί, στο τοπικό της Άχαραβης (Αποχώρησα απο τον Σύριζα με την υπογραφή Τσίπρα στο Τρίτο μνημόνιο)….Γι Αυτο και Λέω και Δημόσια Συγγνώμη στην κ. Βάκη!
4) Γιατί είμαι μικρόψυχο και κομπλεξικό άτομο, και λυπάσαι για την κατάντια μού; Δέν είμαι εγώ Κ.Παυλίδη Βουλευτής που Ψηφίζω το ένα Μνημονιακό μέτρο μετά το άλλο! Εσύ είσαι που καταστρέφεις της Ζωές  Χιλιάδων Ελλήνων με τα μέτρα που ψηφίσεις, και υπονομεύει το Μέλλον των Νέων Ανθρώπων!
5) Μου Γράφεις οτι: Έχω μπερδέψει την πολιτική κριτική, και άποψη μου, με τις «δημοσιογραφικές μου τρίχες», υποθέτεις λόγω επαγγελματικής διαστροφής; Υπονοείς κατί Σεξιστικό…..Για τις Σεξουαλικές μου προτιμήσεις;…….Γιατί, τί έχει το επάγγελμα του κουρεά; Το ασκούν αποκλειστικά όσοι είναι gay; Γι αυτό κατα σένα είναι επαγγελματική διαστροφή; Δημοσιογράφος δέν είμαι, ουτέ Τρίχες στην Κεφαλή΄έχω…σαν Καραφλός που είμαι!
6) Μου Γράφεις γιά  μισογυνισμο,ρατσισμό και ομοφοβία……Αληθεία που τά είδες όλα αυτά Γραμμένα μές στο άρθρο μου! Καί Παραποιείς τα λεγόμενα μου…..και σάν κακός χριστιανός που είμαι ευθύνομαι  για την φασίζουσα «πενα» μου που είναι τόσο σκοταδιστική και συντηρητική που ανήκει στις εποχές της Ιεράς Εξέτασης και του Μεσσαιωνισμου. Μάλιστα καταντάω μια κραγμενη, υστερική και εμμονικη φιγούρα που αυτο γελοιοποιουμε! Ποιος Είμαι και έχω τόση Μεγάλη Δύναμη ρε παιδιά; Ο Αγιατολάχ Χομεινί! Εγώ ενας άνεργος και ανασφάλιστος τελικά Ναί…Δεν το ήξερα….Είμαι εγώ Βουλευτής που παίρνω τις τόσες Χιλιάδες Ευρώ!
7) Δέν φτάνουν όλα αυτά, με Απειλείς οτι θα μπορούσες να με είχες κάνει ρομπα, αλλά σαν μεγαλόψυχος και Ανωτέρου Επιπέδου που είσαι, μου χαρίζεις την Ζωή μου! ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ!
Δεν μου φτάνει  ο Κ.Παυλίδης, έτρεξε να τον υπερασπιστεί σαν να είναι ένα αθώο Αρνάκι,και εγώ ο κακός Λύκος,  ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης, κατηγορώντας με οτι δεν με ταίζουν τα σαιτ…….να γίνει έρευνα στους Τραπεζικούς μας λογαριασμούς, εμένα, του Πολάκη-Παυλίδη, να δούμε ρε παιδιά ποιος ταΐζει ποιόν…..Μονο που εγώ δεν έχω Τραπεζικό Λογαριασμό! Ένας Εισαγγελέας Υπάρχει;
Παυλος Πολακης
 Παυλος Πολακης Δεν ταιζεται πια το Σαιτ και γαβγίζει απο την πείνα γιατι και στα επόμενα δυο χρονια δεν φαίνεται φως για «αέρα» διαφήμιση σε παράσιτα απο κρατικούς φορείς ….
 
Άρθρο Σπύρος Πρίφτης
email: spyros.priftis76@yahoo.gr