Η πλατεία Συντάγματος ήταν φέτος το επίκεντρο του Athens Pride για πρώτη φορά στα 13 χρόνια ιστορίας του Athens Pride που έλαβε μέρος στην κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας Ανάμεσα στα περίπτερα ξεχώρισε αυτό της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ στο οποίο έδωσε το παρών ο σύμβουλος του πρωθυπουργού Νίκος Καρανίκας. Παρούσα για άλλη μια χρονιά σε Gay Pride ήταν και η Ζωή Κωνσταντοπούλου. Με το πανό της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ παρέλασε και ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος. Στην πορεία και ο πρώην υπουργός Νίκος Φίλης.
Εξάλλου το φετινό κεντρικό σύνθημα ήταν “Είναι Θέμα Παιδείας”.
Το φετινό Athens Pride στήριξαν οι: ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΕΚ, ΟΚΔΕ Σπάρτακος, το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι, η Φιλελεύθερη Συμμαχία και… το Δημοκρατικό Κόμμα των ΗΠΑ, Ελλάδας με συνθήματα κατά του Τραμπ. Έλεος!
Η παράγραφος 2 του άρθρου 353 του Ποινικού Κώδικα αντικαθίσταται ως εξής:
“2. Όποιος εν γνώσει προσβάλλει βάναυσα την αιδώ άλλου με ακόλαστη πράξη που ενεργείται ενώπιόν του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών ή με χρηματική ποινή. Αν η πράξη του προηγούμενου εδαφίου ενεργείται ενώπιον προσώπου νεότερου των δεκαπέντε ετών τιμωρείται με φυλάκιση. Για την ποινική δίωξη των πράξεων αυτής της παραγράφου απαιτείται έγκληση.”
Εξάλλου το φετινό κεντρικό σύνθημα ήταν “Είναι Θέμα Παιδείας”.
Το φετινό Athens Pride στήριξαν οι: ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΕΚ, ΟΚΔΕ Σπάρτακος, το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι, η Φιλελεύθερη Συμμαχία και… το Δημοκρατικό Κόμμα των ΗΠΑ, Ελλάδας με συνθήματα κατά του Τραμπ. Έλεος!
“Θέμα Παιδείας”, λοιπόν, είναι η καταπάτηση του ν. περί προσβολής της δημοσίας αιδούς με τις ευλογίες των αξιωματούχων της κυβέρνησης, της τοπικής αυτοδιοίκησης, τη συμμετοχή ομάδας αστυνομικών (όπου σημειώθηκε ένταση όταν κάποιοι από τους διαδηλωτές αντιλήφθηκαν την παρουσία τους με μήνυμα κατά των διακρίσεων, ενώ λίγο αργότερα οι διαδηλωτές έδιωξαν και το μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ) και κομμάτων αντιπολίτευσης.
Εκτός κι αν αυτές οι εικόνες δεν προσβάλλουν την δημόσια
αιδώ:
Για το κεντρικό μήνυμα «Θέμα Παιδείας» οι διοργανωτές να λένε ότι με αυτό τονίζεται ότι «η επαφή με το βίωμα του κάθε ατόμου μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για την επαναξιολόγηση των αρχών μας, την αμφισβήτηση των κοινωνικά κατασκευασμένων εννοιών και στερεοτύπων και τη σταδιακή ηθική πρόοδο της κοινωνίας μας». Επιδιώκεται «μια κοινωνία στην οποία αξίες, όπως η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός στον συνάνθρωπο και η αλληλεγγύη θα ιεραρχούνται ευνοϊκότερα. Μια κοινωνία που θα έχει μάθει να αποδέχεται και να σέβεται όλες τις σεξουαλικότητες, τα φύλα και τα σώματα, είναι μια κοινωνία με παιδεία».
αιδώ:
Για το κεντρικό μήνυμα «Θέμα Παιδείας» οι διοργανωτές να λένε ότι με αυτό τονίζεται ότι «η επαφή με το βίωμα του κάθε ατόμου μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για την επαναξιολόγηση των αρχών μας, την αμφισβήτηση των κοινωνικά κατασκευασμένων εννοιών και στερεοτύπων και τη σταδιακή ηθική πρόοδο της κοινωνίας μας». Επιδιώκεται «μια κοινωνία στην οποία αξίες, όπως η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός στον συνάνθρωπο και η αλληλεγγύη θα ιεραρχούνται ευνοϊκότερα. Μια κοινωνία που θα έχει μάθει να αποδέχεται και να σέβεται όλες τις σεξουαλικότητες, τα φύλα και τα σώματα, είναι μια κοινωνία με παιδεία».
Όλες; Και την παιδεραστία και την κτηνοβασία; Μήπως και όλες τις θρησκείες, μη δε εξαιρουμένου και του σατανισμού; Αλλιώς γιατί πάντα σ’ αυτές τις παρελάσεις εμφανίζονται προκλητικά και ουδείς
ενοχλείται;
Ανάποδος σταυρός στο μέτωπο, εκεί που γίνεται το σύμβολο του σταυρού από τους ιερείς, γιατί είναι το κέντρο (τσάκρα) του Χριστού
ενοχλείται;
Ανάποδος σταυρός στο μέτωπο, εκεί που γίνεται το σύμβολο του σταυρού από τους ιερείς, γιατί είναι το κέντρο (τσάκρα) του Χριστού
Το ερώτημα που γεννάται εύλογα απ’ όλη αυτή την παρέλαση “υπερηφάνειας” είναι γιατί δεν ισχύει ο νόμος περί προσβολής δημοσίας αιδούς που θα ίσχυε για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που κάποιος βγαίνει γυμνός, ημίγυμνος, με προκλητικά και χυδαία πανό, και προκλητική συμπεριφορά;
Νόμος περί προσβολής της δημοσίας αιδούς
Άρθρο 10Η παράγραφος 2 του άρθρου 353 του Ποινικού Κώδικα αντικαθίσταται ως εξής:
“2. Όποιος εν γνώσει προσβάλλει βάναυσα την αιδώ άλλου με ακόλαστη πράξη που ενεργείται ενώπιόν του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών ή με χρηματική ποινή. Αν η πράξη του προηγούμενου εδαφίου ενεργείται ενώπιον προσώπου νεότερου των δεκαπέντε ετών τιμωρείται με φυλάκιση. Για την ποινική δίωξη των πράξεων αυτής της παραγράφου απαιτείται έγκληση.”
Συμπεριλαμβάνεται στον Νόμο για: Καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων, των εγκλημάτων κατά της γενετήσιας ελευθερίας, της πορνογραφίας ανηλίκων και γενικότερα της οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής και αρωγή στα θύματα των πράξεων αυτών.
Αναλυτικά:
Αιδώς: Ο σεβασμός στα αρχαία ελληνικά/η ντροπή στα νέα ελληνικά
αιδώς η [eδós] Ο γεν. αιδούς, αιτ. αιδώ (χωρίς πληθ.) : (λόγ.) 1α. το συναίσθημα της ντροπής που προέρχεται ιδίως από καταπάτηση των ηθικών ή κοινωνικών κανόνων: H νεολαία συχνά κατηγορείται για έλλειψη σεμνότητας και αιδούς. ~, Aργείοι, (ως επίπληξη για τους Έλληνες) ντροπή σας! β. (νομ.) Προσβολή της αιδούς κάποιου / της δημοσίας αιδούς, για εκτέλεση άσεμνης ή ακόλαστης πράξης. 2. τα απόκρυφα μέρη του ανθρώπινου σώματος: Mε ένα απλό κομμάτι ύφασμα αντί για ρούχο γύρω από την αιδώ.
Ακολασία: 1. Η τέλεση ακόλαστων πράξεων 2. Η έλλειψη ηθικού φραγμού και η παράδοση στις ηδονές, ιδιαίτερα τις γενετήσιες
ακολασία η [akolasía]: τρόπος ζωής χωρίς ηθικούς φραγμούς, συνήθ. σε ό,τι αφορά τη σεξουαλική συμπεριφορά, ακόλαστη ζωή: Άντρο ακολασίας, τόπος όπου γίνονται όργια. || (πληθ.) πράξεις ανήθικες: H ζωή του είναι γεμάτη ακολασίες.
ακόλαστος 1 -η -ο [akólastos]: α.που ζει μια ζωή γεμάτη ηδονές, χυδαίες απολαύσεις: Ένας ~ γέρος. β. που χαρακτηρίζει έναν ακόλαστο άνθρωπο, που ταιριάζει σε αυτόν: Aκόλαστη ζωή. Aκόλαστες επιθυμίες.
Ηδονή: 1. Η ευχαρίστηση που αισθανόμαστε, όταν ικανοποιούνται οι φυσικές-βιολογικές επιθυμίες, ανάγκες ή ορμές μας, ειδικότερα η έντονη σωματική ευχαρίστηση που αισθανόμαστε κατά τη διάρκεια της ικανοποίησης της γενετήσιας ορμής μας
ηδονή η [iδoní]: 1. εξαιρετικά έντονη αισθησιακή απόλαυση που δημιουργείται από την ικανοποίηση ενστίκτων και ορμών: Είναι έκδοτος στις ηδονές. Ρίγη ηδονής. Θέλει να δοκιμάσει κάθε είδους ηδονές. Επιδίωξη της ηδονής. Επιρρεπής στις ηδονές. || Tι ~ ένα καλό γεύμα! ΦΡ σκεύος* ηδονής.2. ψυχική, ηθική ή πνευματική απόλαυση: H ~ της εκδίκησης.
Χυδαίος: Ο πρόστυχος, μη ευπρεπής, συχνά προσβλητικός
χυδαίος -α -ο [xiδéos]: που τον χαρακτηρίζει η έλλειψη ηθικής και ευπρέπειας: ~ άνθρωπος. Xυδαία συμπεριφορά. Έχει κάτι το χυδαίο επά νω του. Xυδαίες λέξεις / εκφράσεις / χειρονομίες, κυρίως αυτές που αναφέρονται στο σεξουαλικό τομέα. Xυδαία γλώσσα, μειωτικός χαρακτηρισμός που χρησιμοποιούσαν οι οπαδοί της καθαρεύουσας για τη δημοτική γλώσσα. || ~ υλισμός, απλοποίηση της θεωρίας του υλισμού.
Ηθική είναι κλάδος της φιλοσοφίας που ασχολείται κυρίως με το ερώτημα ποιες ανθρώπινες πράξεις είναι αποδεκτές και ορθές, και ποιες ανάρμοστες και λανθασμένες
- Ηθική: Το σύνολο των θεσμοθετημένων κανόνων μιας κοινωνίας που καθορίζουν τη συμπεριφορά των ατόμων με βάση το κοινωνικά αποδεκτό, το καλό και το κακό
Το να γνωρίζει κανείς την σημασία νόμων και λέξεων, είναι Θέμα Παιδείας! Και ξαναρωτάμε:
Ο ν. περί προσβολής της δημοσίας αιδούς δεν ισχύει για το Athens Pride;