Μεγάλες καθυστερήσεις σε αεροδρόμια σε ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Ελβετία, Νότια Αφρική - Πάνω από 125 αεροπορικές εταιρείες επηρεάστηκαν - Η βλάβη εντοπίστηκε στο πρόγραμμα Amadeus Altea που χρησιμοποιείται για τα τσεκ-ιν Χάος επήλθε στα αεροδρόμια όλου του πλανήτη, από βλάβη σε λογισμικό.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο Telegraph, το πρόβλημα εντοπίστηκε στο λογισμικό της διαδικασίας τσεκ-ιν και έχει προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις.
Μέ τις μέχρι τώρα πληροφορίες έχουν πληγεί τα αεροδρόμια του Γκάτγουικ στο Λονδίνο, του Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, το Ρήγκαν στην Ουάσινγκτον, το Τσανγκί στη Σιγκαπούρη τα αεροδρόμια της Νότιας Κορέας, Ιαπωνίας, της Ζυρίχης και του Γιοχάνεσμπουργκ.
Στο διεθνές αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης αλλά και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης, το πρόβλημα παρέμεινε για περίπου δύο ώρες.
Στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ, ένας εκπρόσωπος ανέφερε ότι το πρόβλημα, λίγα λεπτά μετά τη 1 το μεσημέρι αποκαταστάθηκε μετά από «ένα στιγμιαίο κόλλημα στο σύστημα».
Όπως αναφέρθηκε, το σφάλμα επηρεάζει το λογισμικό Amadeus Altea, το οποίο χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως. Όπως αναφέρθηκε, πάνω από 125 αεροπορικοί κολοσσοί «χτυπήθηκαν» από το διαδικτυακό σφάλμα.
Οι ταξιδιώτες δήλωσαν ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τσεκ-ιν για τις πτήσεις τους με αρκετές αεροπορικές εταιρείες -όπως η British Airways, η Air France, η KLM, η Qantas, η Lufthansa και η Southwest- μετά την κατάρρευση των συστημάτων.
Η Fraport, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, σχολίασε ότι το πρόβλημα που επηρέασε τη Lufthansa επηρέασε κάποιες πτήσεις για περίπου μισή ώρα, δημιουργώντας καθυστερήσεις.
Η KLM ανέφερε ότι αντιμετώπισε και η Ολλανδία προβλήματα, με το πρόβλημα να αποκαθίσταται σιγά σιγά.
Αντίστοιχο ήταν και το σχόλιο από το αεροδρόμιο Ρήγκαν της Ουάσινγκτον, ανέφερε ότι το πρόβλημα επηρέασε τις Southwest Airlines δημιουργώντας πρόβλημα για περίπου 15 λεπτά.
Η ίδια η ισπανική εταιρία Amadeus, στην οποία ανήκει το λογισμικό τόνισε ότι το πρόβλημα είχε εντοπιστεί και εδώ και κάποιες ώρες εργάζονται για την αποκατάστασή του, με αρκετά αεροδρόμια να επανέρχονται σε κανονικούς ρυθμούς σταδιακά.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο Telegraph, το πρόβλημα εντοπίστηκε στο λογισμικό της διαδικασίας τσεκ-ιν και έχει προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις.
Μέ τις μέχρι τώρα πληροφορίες έχουν πληγεί τα αεροδρόμια του Γκάτγουικ στο Λονδίνο, του Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, το Ρήγκαν στην Ουάσινγκτον, το Τσανγκί στη Σιγκαπούρη τα αεροδρόμια της Νότιας Κορέας, Ιαπωνίας, της Ζυρίχης και του Γιοχάνεσμπουργκ.
Στο διεθνές αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης αλλά και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης, το πρόβλημα παρέμεινε για περίπου δύο ώρες.
Στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ, ένας εκπρόσωπος ανέφερε ότι το πρόβλημα, λίγα λεπτά μετά τη 1 το μεσημέρι αποκαταστάθηκε μετά από «ένα στιγμιαίο κόλλημα στο σύστημα».
Όπως αναφέρθηκε, το σφάλμα επηρεάζει το λογισμικό Amadeus Altea, το οποίο χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως. Όπως αναφέρθηκε, πάνω από 125 αεροπορικοί κολοσσοί «χτυπήθηκαν» από το διαδικτυακό σφάλμα.
Οι ταξιδιώτες δήλωσαν ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τσεκ-ιν για τις πτήσεις τους με αρκετές αεροπορικές εταιρείες -όπως η British Airways, η Air France, η KLM, η Qantas, η Lufthansa και η Southwest- μετά την κατάρρευση των συστημάτων.
Η Fraport, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, σχολίασε ότι το πρόβλημα που επηρέασε τη Lufthansa επηρέασε κάποιες πτήσεις για περίπου μισή ώρα, δημιουργώντας καθυστερήσεις.
Η KLM ανέφερε ότι αντιμετώπισε και η Ολλανδία προβλήματα, με το πρόβλημα να αποκαθίσταται σιγά σιγά.
Αντίστοιχο ήταν και το σχόλιο από το αεροδρόμιο Ρήγκαν της Ουάσινγκτον, ανέφερε ότι το πρόβλημα επηρέασε τις Southwest Airlines δημιουργώντας πρόβλημα για περίπου 15 λεπτά.
Η ίδια η ισπανική εταιρία Amadeus, στην οποία ανήκει το λογισμικό τόνισε ότι το πρόβλημα είχε εντοπιστεί και εδώ και κάποιες ώρες εργάζονται για την αποκατάστασή του, με αρκετά αεροδρόμια να επανέρχονται σε κανονικούς ρυθμούς σταδιακά.