Είναι γνωστό στους έχοντες γνώση πως κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα. Το γράμμα «Ν» συντονίζει τον εγκέφαλο. Νους, νάνι-νάνι λέμε στα παιδιά!
Το 1996 στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JOURNAL στη Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν:
«Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου – στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα».
Επιπλέον, στο Χάρβαρντ, έπειτα από ιατρικές έρευνες, διαπιστώθηκε ότι η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.
Γιατί στην Ελλάδα όμως διώκεται το Ν;
Είναι τυχαίο που καταργήθηκε στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν, για παράδειγμα, το «εμβαδό», αντί το εμβαδόν;
Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκουμε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα;
Μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (ς).
Το 1996 στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JOURNAL στη Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν:
«Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου – στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα».
Επιπλέον, στο Χάρβαρντ, έπειτα από ιατρικές έρευνες, διαπιστώθηκε ότι η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.
Γιατί στην Ελλάδα όμως διώκεται το Ν;
Είναι τυχαίο που καταργήθηκε στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν, για παράδειγμα, το «εμβαδό», αντί το εμβαδόν;
Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκουμε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα;
Μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (ς).