Κάτι δεν πάει καθόλου καλά με αυτή την είδηση!

Η Σκωτσέζα συγγραφέας και κριτής φαγητών, Κάρον Γκριβ, δεν πίστευε στα αυτιά της όταν το πλήρωμα στο αεροπλάνο την ενημέρωσε ότι στη πτήση
 Γλασκώβη – Ηράκλειο, θα είναι η μοναδική επιβάτης. Η πτήση της 57χρονης Κάρον κράτησε πέντε ώρες με τον πιλότο, να τις απευθύνει προσωπικά μηνύματα κατά την απογείωση και προσγείωση του αεροπλάνου στο αεροδρόμιο, «Νίκος Καζαντζάκης».
«Όταν πήγα στο αεροδρόμιο της Γλασκώβης δεν περίμενα η πτήση να έχει πολύ κόσμο, καθώς βρισκόμαστε σε μια περίοδο που οι άνθρωποι δεν ταξιδεύουν τόσο πολύ, έχοντας οι περισσότεροι επιστρέψει στις δουλειές τους», είπε η food blogger, η οποία ουσιαστικά πλήρωσε 46 λίρες (52 ευρώ) για να έχει ένα αεροπλάνο… στην απόλυτη διάθεση της.
«Φανταστείτε την έκπληξη μου όμως όταν στην πύλη το πλήρωμα με υποδέχτηκε λέγοντας μου «Γεια σας, είστε η μοναδική επιβάτιδα. Σήμερα το αεροπλάνο σας «ανήκει».
«Έμεινα έκπληκτη» αναφέρει η συγγραφέας η οποία μάλιστα είχε και προσωπική συζήτησή με τον κυβερνήτη και συγκυβερνήτη του αεροπλάνου, που έσπευσαν να την υποδεχτούν. Μάλιστα, κατά την διάρκεια της πτήσης ο πιλότος ενημέρωνε σε προσωπικό τόνο την ίδια και τις αεροσυνοδούς, που ακριβώς  βρίσκονται.
«Ήταν μια απίστευτη εμπειρία, ήταν ένα αεροπλάνο μόνο για εμένα», ανέφερε η Κάρον σχολιάζοντας το περιστατικό. 

Οι αριθμοί δεν βγαίνουν!

Ωστόσο η telegraph είπε να το διασκεδάσει λίγο παραπάνω και να βγάλει το συνολικό κόστος της πτήσης, κάτι που είχαμε κάνει κι εμείς κάποτε στο παρελθόν.
Υπολογίζει:
Το αεροπλάνο της Jet2 με το οποίο έγινε η πτήση, είναι ένα Boeing 737-800 με 189 θέσεις. Το αεροσκάφος αυτό καίει μέχρι και 922 γαλόνια καυσίμου ανά ώρα.
Για μια πτήση 4,5 ωρών από τη Γλασκώβη στην Κρήτη, αυτό ισοδυναμεί με ένα καύσιμο κόστους £ 11,000. Στη συνέχεια, υπάρχουν τα αερολιμενικά τέλη, η συντήρηση και το προσωπικό. Όλο αυτό το κόστος για να πετάξει μια επιβάτης, σχολιάζει η εφημερίδα.
Ναι… αλλά… τα μαθηματικά τα κάνατε αν ήταν πλήρες το αεροπλάνο; 189 θέσεις Χ 46 £  = 8694 £. Ακόμα κι αν ήταν φουλαρισμένο το αεροπλάνο, τα έσοδα δεν φτάνουν ούτε για να καλύψουν το κόστος του καυσίμου! Πόσο μάλλον και των λοιπών εξόδων.
Η Jet2.com Limited, είναι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία χαμηλού κόστους στην Βρετανία.
Κι εδώ γεννάται το ερώτημα: Πως τα βγάζουν πέρα όλες αυτές οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους; Ποιος τις πριμοδοτεί και γιατί;
To Alamy σας έχει την απάντηση: