MENU

Το νεκροταφείο Αεροπλάνων της Αριζόνας.

Στο Edwards, Chuck Yeager έγινε το πρώτο πρόσωπο για να πιλοτάρει αεροπλάνο γρηγορότερα από την ταχύτητα του ήχου κατά τη διάρκεια της πτήσης επίπεδο.  Το πειραματικό Bell X-1 αεροπλάνο πυραύλων έσπασε το φράγμα το 1947 μετά από μια πτώση από ένα τροποποιημένο Β-29 βομβαρδιστικό.Νότια του Tuckon στην Αριζόνα βρίσκεται  το Pima Air Space Museum  ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο φιλοξενώντας..
αρχικά περισσότερα από 300 αεροπλάνα από την δεκατία του ΄30  τις μέχρι τις μέρες μας κοντά στα 4400.


Πρόκειται  ουσιαστικά για ένα  τεράστιο νεκροταφείο αεροπλάνων,που λόγω του ιδιαίτερα  ξηρού κλίματος επιτρέπει την διατήρηση αυτών των αεροπλάνων,προστατεύοντας τα από την διάβρωση που προκαλείτε από την υγρασία.
Στο Edwards, Chuck Yeager έγινε το πρώτο πρόσωπο για να πιλοτάρει αεροπλάνο γρηγορότερα από την ταχύτητα του ήχου κατά τη διάρκεια της πτήσης επίπεδο.  Το πειραματικό Bell X-1 αεροπλάνο πυραύλων έσπασε το φράγμα το 1947 μετά από μια πτώση από ένα τροποποιημένο Β-29 βομβαρδιστικό.
Μερικά από τα πιο Ιστορικά αεροπλάνα που διαθέτει είναι¨


DOUGLAS C-47 SKYTRAIN

Το εμβληματικό Knoxville - το γυαλιστερό ασημί επίκεντρο της American Airlines »CR Smith Museum - είναι περίπου 10 λεπτά με ταξί νότια από Ντάλας-Fort Worth International Airport.

SKYTRAIN

Το Douglas C-47 είναι αναμφισβήτητα το πιο επιτυχημένο αεροσκάφος για να βγει από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Σχεδιάστηκε το 1935 ως το DC-3 επιβατικό  αεροσκάφος.
Το αεροσκάφος ήταν πολύ προχωρημένο για την εποχή του,και πάνω από 400 τέτοια αεροσκάφη είχαν κατασκευασθεί το 1940 και μετά το πήρε οι Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ μετατρέποντας το σαν μεταγωγικό, με κύριες τροποποιήσεις το ενισχυμένο πάτωμα και την μεγάλη πόρτα στη αριστερή πλευρά του αεροσκάφους για μεταφορά φορτίων.Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ΄90 περισσότερα από χίλια αεροσκάφη πετούσαν ακόμη.



ΒOEING B29 SUPERFORTESS
Superfortress
Β-29 Βομβαρδιστικό του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου,είναι τα αεροπλάνο που έριξε την πρώτη ατομική βόμβα.

Κατασκευάσθηκε το 1940 επονομαζόμενο και ως ιπτάμενο φρούριο,για βομβαρδισμούς μεγάλων αποστάσεων,αφού είχε σχεδιασθεί να μεταφέρει φορτίο βομβών 20000 λιμπρών για περίπου 5500 μίλια με ταχύτητα που έφθανε τα 400 μίλια την ώρα.Είχε της καμπίνες του 11μελούς πληρώματος υπό πίεση πράγμα που προστάτευε το πλήρωμα από το ψύχος και των καιρικών συνθηκών και του μεγάλου υψομέτρου.Διέθετε 4 κινητήρες 4 Wright R-3350-23 ισχύoς 2200 ίππων ο καθένας και με πλήρες φορτίο ζύγιζε 141100 λίβρες.
AVENGER
Αρχική σχεδίαση από την  Grumman και μετέπειτα από την  General Motors,αεροπλάνο που χρησιμοποιήθηκε από το πολεμικό ναυτικό ειδικό για τον εντοπισμό υποβρυχίων και τορπιλοπλάνο

HURRICANE


HURRICANE αεροπλάνο της Βρετανικής Βασιλικής αεροπορίας και μεγάλος πρωταγωνιστής της Μάχης της Βρετανίας κατασκευάσθηκε το 1945


Boneyard Davis-Monthan Air Force AMARG B-36

Μερικά από τα αεροπλάνα του Μουσείου



LOCKHEED L-049 CONSTELLATION

CONSTELLATION

DOUGLAS DC-7B

DOUGLAS DC-7B

WILDCAT

WILDCAT

VALIANT

VALIANT

NAVIGATOR


LODESTAR





Σύμφωνα με πληροφορίες η Βάση είχε χρησιμοποιηθεί από την CIA,κατά την διάρκεια του ψυχρού Πολέμου σαν έδρα για μυστικές επιχειρήσεις εμπορευματικών αποστολών.