Η ΕΑΒ μπαίνει σε περιπέτειες και θα είναι από τα πρώτα θέματα που θα βρει μπροστά της η όποια κυβέρνηση προκύψει από..
τις εκλογές.
Ποιος είναι ο λόγος της περιπέτειας που απειλεί πλέον άμεσα τους εργαζόμενους της επιχείρησης;
Η ΕΑΒ περίμενε πως και πως το πρόγραμμα αναβάθμισης και επανεργοποίησης των αεροσκαφών P 3 Orion το οποίο είναι απόφαση ΚΥΣΕΑ και ανέμενε την κατακυρωτική υπογραφή . Αυτό με απλά λόγια σήμαινε ότι η ΕΑΒ θα είχε να λαμβάνει από την προκαταβολή του προγράμματος και σ΄ αυτά τα χρήματα είχε υπολογίσει για τις μισθοδοσίες των εργαζομένων για τους επόμενους μήνες.
Λόγω των εκλογών η κυβέρνηση αποφάσισε να μην προχωρήσει στην κατακυρωτική υπογραφή για να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα του P 3 Orion .Προφανώς δεν υπολόγισε το κόστος που έχει η απόφαση αυτή για την ΕΑΒ . Που είναι 100 εκατομμύρια! Αν υπολογίσουμε και τις εμπλεκόμενες ελληνικές εταιρείες φθάνουμε στα 150 εκατομμύρια.
Το χειρότερο είναι όμως ότι το “πάγωμα” του προγράμματος P 3 Orion ενδεχομένως να οδηγήσει και σε πολύ χειρότερες εξελίξεις,με δεδομένη την αμερικανική δυσαρέσκεια η οποία οφείλεται στο γεγονός ότι για μια ακόμη φορά τα τελευταία χρόνια η Αθήνα δείχνει -άγνωστο γιατί- τελείως αναξιόπιστη!
Το πρόγραμμα επανεργοποίησης των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας κυριολεκτικά καίει το ΠΝ το οποίο το θεωρεί εξίσου σημαντικό μ΄ αυτό των υποβρυχίων.
Εξετάστηκαν όλες οι λύσεις και κατέληξε στην λύση της αναβάθμισης στην ΕΑΒ από την κατασκευάστρια εταιρεία. Όλες οι άλλες λύσεις και ειδικά η λύση των αυστραλιανών P 3C έχει κριθεί και …από τη ζωή αφού τα τρία πρώτα αεροσκάφη έγιναν …σκραπ.
Η ΕΑΒ αυτή τη στιγμή έχει 1400 εργαζόμενους . Για να λέμε τα πράγματα με τ΄ όνομά τους ηΕΑΒ -μας αρέσει δεν μας αρέσει- έχει σφυγμό λόγω των F 16 που της δίνουν για συντηρηση ,των C 130 και των P 3 Orion που αναμένονταν τι και πως! Το πάγωμα του τελευταίου δεν θα ήταν πρόβλημα αν δεν είχε περάσει από ΚΥΣΕΑ, δεν είχε υπογράψει ο Αβραμόπουλος,δεν είχε περάσει δυο φορές από Κεντρική Γνωμοδοτική Επιτροπή,δεν είχε υπογραψει ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας την έγκριση των σχετικών κονδυλίων! Με λίγα λόγια οι αμερικανοί είναι ενοχλημένοι με την “ελαφρότητα” που κάποιοι στην Αθήνα αντιμετωπίζουν ένα ακόμη σοβαρό θέμα .
Αν η κυβέρνηση έχει αποφασίσει ότι δεν χρειάζεται το ΠΝ αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας και μάλιστα άμεσα τότε δεν υπάρχει θέμα.
Αν επίσης δεν έχει καμία ανησυχία για την ΕΑΒ δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά νομίζουμε ότι και θέμα υπάρχει και μέγα πρόβλημα και απ΄ ότι φαίνεται και μεγάλο παρασκήνιο.
τις εκλογές.
Ποιος είναι ο λόγος της περιπέτειας που απειλεί πλέον άμεσα τους εργαζόμενους της επιχείρησης;
Η ΕΑΒ περίμενε πως και πως το πρόγραμμα αναβάθμισης και επανεργοποίησης των αεροσκαφών P 3 Orion το οποίο είναι απόφαση ΚΥΣΕΑ και ανέμενε την κατακυρωτική υπογραφή . Αυτό με απλά λόγια σήμαινε ότι η ΕΑΒ θα είχε να λαμβάνει από την προκαταβολή του προγράμματος και σ΄ αυτά τα χρήματα είχε υπολογίσει για τις μισθοδοσίες των εργαζομένων για τους επόμενους μήνες.
Λόγω των εκλογών η κυβέρνηση αποφάσισε να μην προχωρήσει στην κατακυρωτική υπογραφή για να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα του P 3 Orion .Προφανώς δεν υπολόγισε το κόστος που έχει η απόφαση αυτή για την ΕΑΒ . Που είναι 100 εκατομμύρια! Αν υπολογίσουμε και τις εμπλεκόμενες ελληνικές εταιρείες φθάνουμε στα 150 εκατομμύρια.
Το χειρότερο είναι όμως ότι το “πάγωμα” του προγράμματος P 3 Orion ενδεχομένως να οδηγήσει και σε πολύ χειρότερες εξελίξεις,με δεδομένη την αμερικανική δυσαρέσκεια η οποία οφείλεται στο γεγονός ότι για μια ακόμη φορά τα τελευταία χρόνια η Αθήνα δείχνει -άγνωστο γιατί- τελείως αναξιόπιστη!
Το πρόγραμμα επανεργοποίησης των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας κυριολεκτικά καίει το ΠΝ το οποίο το θεωρεί εξίσου σημαντικό μ΄ αυτό των υποβρυχίων.
Εξετάστηκαν όλες οι λύσεις και κατέληξε στην λύση της αναβάθμισης στην ΕΑΒ από την κατασκευάστρια εταιρεία. Όλες οι άλλες λύσεις και ειδικά η λύση των αυστραλιανών P 3C έχει κριθεί και …από τη ζωή αφού τα τρία πρώτα αεροσκάφη έγιναν …σκραπ.
Η ΕΑΒ αυτή τη στιγμή έχει 1400 εργαζόμενους . Για να λέμε τα πράγματα με τ΄ όνομά τους ηΕΑΒ -μας αρέσει δεν μας αρέσει- έχει σφυγμό λόγω των F 16 που της δίνουν για συντηρηση ,των C 130 και των P 3 Orion που αναμένονταν τι και πως! Το πάγωμα του τελευταίου δεν θα ήταν πρόβλημα αν δεν είχε περάσει από ΚΥΣΕΑ, δεν είχε υπογράψει ο Αβραμόπουλος,δεν είχε περάσει δυο φορές από Κεντρική Γνωμοδοτική Επιτροπή,δεν είχε υπογραψει ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας την έγκριση των σχετικών κονδυλίων! Με λίγα λόγια οι αμερικανοί είναι ενοχλημένοι με την “ελαφρότητα” που κάποιοι στην Αθήνα αντιμετωπίζουν ένα ακόμη σοβαρό θέμα .
Αν η κυβέρνηση έχει αποφασίσει ότι δεν χρειάζεται το ΠΝ αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας και μάλιστα άμεσα τότε δεν υπάρχει θέμα.
Αν επίσης δεν έχει καμία ανησυχία για την ΕΑΒ δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά νομίζουμε ότι και θέμα υπάρχει και μέγα πρόβλημα και απ΄ ότι φαίνεται και μεγάλο παρασκήνιο.
ΠΗΓΗ onalert.gr