MENU

ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ ΤΗΣ ΝΔ Το νέο κόμμα

Mετά από πολλούς μήνες, ίσως και χρόνο, το ΒΗΜΑ κατάφερε να ισοφαρίσει την κορυφή το
"Πρώτο Θέμα" με την προσφορά της αυτοβιογραφίας του τέως Βασιλέως Κωνσταντίνου.
Την ημέρα που η ανίκανη να διοργανώσει εκλογή αρχηγού ΝΔ περιέπαιζε τους ταλαίπωρους υπερήλικες οπαδούς της ο Σταύρος Ψυχάρης έκανε πιο δημοκρατικό και πιο ανθρώπινο το προφίλ του Βασιλέως που κάποιοι συνήθιζαν να τον αποκαλούν απλά Κοκό.
Ενα μαγαζί κλείνει για να ανοίξει στην θέση του ένα άλλο με πιο ελκυστική βιτρίνα και πιο κοντά στις ανάγκες του καταναλωτή-στην προκειμένη περίπτωση ψηφοφόρου.
Το μαγαζί της ΝΔ κλείνει οριστικά και στη θέση του θα έλθουν νέα ακόμη κι αν το νέο είναι μόνο το αμπαλάζ. Ο Ανδρέας Ψυχάρης που πριν κάνα χρόνο αποχωρούσε από την ενεργό πολιτική σήμερα βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην εντυπωσιακή επιστροφή.
Ο Ανδρέας Ψυχάρης, ο Απόστολος Τζιζτζικώστας, ο Μάκης Βορίδης, ο γιος του Κωνσταντίνου Νικόλαος και μια ομάδα ισχυρών επιχειρηματιών βρίσκονται πίσω από την δημιουργία του κόμματος στο επίκεντρο του οποίου βρίσκονται οι "4" που προαναφέραμε.
Για την ώρα ο νεαρός Ψυχάρης μέσα από την στήλη του στο ΒΗΜΑ σαρκάζει με αφορμή την εποχή του Beaujolais Nouveau την απόφαση του "ευρωπαίου" Τσακαλώτου να βάλει φόρο στο κρασί.
Γράφει ο Ανδρέας Ψυχάρης>
Ηρθε η ώρα: γιορτή, χαρά και γλέντι. Είναι η εποχή του Beaujolais Nouveau. Πρόκειται για ένα γαλλικό κόκκινο κρασί νέας σοδειάς που καταναλώνεται άμεσα. Ενα κρασί όμως που δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο ως ποιότητα ή ως γεύση. Ωστόσο έχει κάτι το μοναδικό. Το γαλλικό κράτος το έχει αναγάγει σε γιορτή και σε ένα προϊόν που οι περισσότεροι οινόφιλοι παγκοσμίως πίνουν τουλάχιστον από ένα μπουκάλι ώστε να συμμετέχουν στη φιέστα της νέας παραγωγής οίνου.

Στην ουσία είναι ένα προϊόν κρατικού μάρκετινγκ. Οι Γάλλοι, με κύριο μοχλό το κράτος, διαφημίζουν και προωθούν το συγκεκριμένο κρασί ακόμα και με δεξιώσεις και εκδηλώσεις στις πρεσβείες τους και στα προξενεία τους σε όλον τον κόσμο. Αλλωστε οι Γάλλοι έχουν μια μακρά και πετυχημένη πολιτική στην προάσπιση και υποστήριξη των προϊόντων τους, όπως η σαμπάνια, το καμαμπέρ, το κρασί κ.ά.

Το ελληνικό κράτος όμως κάνει ακριβώς το αντίθετο. Οι εκάστοτε κυβερνώντες, αλλά και τμήμα επιχειρηματιών, θεωρούν τους γάλλους κουτόφραγκους και «εξαπατούν» την οικονομία μας μέσω των επιδοτήσεων, των ΕΣΠΑ και της βάναυσης φορολογίας με μόνο «κέρδος» ψηφαλάκια και αρπαχτές.

Ο «ευρωπαίος» κ. Τσακαλώτος, με την πρότασή του για χαράτσι στο κρασί, ουσιαστικά αναδεικνύει την άγνοιά του ως προς τον ρόλο που θα πρέπει να διαδραματίζει το κράτος στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση προσφέρει περισσότερα έσοδα στο κράτος σε πολλά επίπεδα (ΦΠΑ, φορολογία εργαζομένων, εισφορές επιχειρήσεων κ.ά.).

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας και παρά την αποτυχία του πολιτικού μας συστήματος (νυν και πρώην) πολλοί οινοποιοί έχουν πετύχει ένα μικρό θαύμα - παράγουν καλό προϊόν και δημιουργούν προοπτική ανάπτυξης στη χώρα. Ο κ. Τσακαλώτος ας παραδειγματιστεί από τους «κουτόφραγκους». Εάν θέλει φορολογικά έσοδα, ας κοιτάξει στον καθρέπτη του, καθώς και στους συναδέλφους του βουλευτές που ακόμα και σήμερα έχουν αφορολόγητα εισοδήματα, και ας επιτρέψει σε αυτούς που θέλουν και μπορούν να διορθώσουν την οικονομία μας.