Αποκαλυπτικά στοιχεία για την εντυπωσιακή γέφυρα »Χαρίλαος Τρικούπης» που ενώνει το Ρίο με το Αντίρριο. Σε σκέψεις οι υπεύθυνοι…
Σημαντικές επιπτώσεις στις μετακινήσεις των πολιτών και στο κομμάτι από το Ρίο στο Αντίρριο και αντίστροφα έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση που ταλαιπωρεί την Ελλάδα από το 2010 και μετά. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία οι διελεύσεις από τη γέφυρα »Χαρίλαος Τρικούπης» μειώθηκε κατά πολύ στο διάστημα 2009-2013 ενώ και μέσα στο 2014 εκτιμάται ότι αυτή η πτωτική τάση συνεχίστηκε.
Έτσι, την ώρα που τα φέρρυ μποτ κινούνται σχεδόν πάντα γεμάτα, οι οδηγοί που επιλέγουν την γέφυρα μειώνονται. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μείωση των διελεύσεων από την γέφυρα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή καθώς από το 2009 μέχρι και το 2013 αγγίζει το 35%. Όσο δε για το 2014, μπορεί να μην υπάρχουν επισήμως συγκεκριμένα νούμερα, πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι υπήρξε μια περαιτέρω μείωση που έφθασε στο 5%. Στην πορεία των ετών όμως άλλαξε και το προφίλ των οχημάτων που περνούν από τη Γέφυρα αφού μειώθηκε το ποσοστό των ΙΧ και αυξήθηκε εκείνο των μηχανών, των φορτηγών και των λεωφορείων.
Αναλυτικά: το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα, δηλαδή σε ετήσια βάση, οι διελεύσεις ξεπερνούσαν τα 5εκ. Από τότε και μετά όμως ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά. Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσε στις 10.980 διελεύσεις, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 έκλεισε με ακόμα μεγαλύτερη πτώση.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%. Σύμφωνα με τους υπευθύνους της «Γέφυρας» η αύξηση των ποσοστών σε φορτηγά και λεωφορεία αποδίδεται στα ειδικά πακέτα προσφορών που υπάρχουν ενώ για το e-pass η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικό και το επιλέγουν όσοι χρησιμοποιούν τη Γέφυρα συχνά.
Σημαντικές επιπτώσεις στις μετακινήσεις των πολιτών και στο κομμάτι από το Ρίο στο Αντίρριο και αντίστροφα έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση που ταλαιπωρεί την Ελλάδα από το 2010 και μετά. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία οι διελεύσεις από τη γέφυρα »Χαρίλαος Τρικούπης» μειώθηκε κατά πολύ στο διάστημα 2009-2013 ενώ και μέσα στο 2014 εκτιμάται ότι αυτή η πτωτική τάση συνεχίστηκε.
Αναλυτικά: το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα, δηλαδή σε ετήσια βάση, οι διελεύσεις ξεπερνούσαν τα 5εκ. Από τότε και μετά όμως ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά. Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσε στις 10.980 διελεύσεις, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 έκλεισε με ακόμα μεγαλύτερη πτώση.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%. Σύμφωνα με τους υπευθύνους της «Γέφυρας» η αύξηση των ποσοστών σε φορτηγά και λεωφορεία αποδίδεται στα ειδικά πακέτα προσφορών που υπάρχουν ενώ για το e-pass η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικό και το επιλέγουν όσοι χρησιμοποιούν τη Γέφυρα συχνά.
Πηγή: thebest.gr