Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ γίνεται ΣΟΔΟΜΑ & ΓΟΜΟΡΑ! Με ΕΓΚΥΚΛΙΟ από το υπουργείο Παιδείας!!Ο Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος για τις Έμφυλες Ταυτότητες.
Προς όλους τους Έλληνες γονείς που έχουν μικρά παιδιά στο Γυμνάσιο: Λίγο πριν τα Χριστούγεννα απεστάλει εγκύκλιος στα Γυμνάσια, η οποία τα υποχρεώνει να διαθέσουν μια ολόκληρη εβδομάδα στην επεξεργασία κάποιων θεμάτων σχετικά με το σώμα. Μία από τις τρεις προτεινόμενες ενότητες ονομάζεται «Έμφυλες ταυτότητες».
Με εγκύκλιο στις 23/12/2016 (τελευταία διδακτική ημέρα του 2016) και την ένδειξη «εξαιρετικά επείγον» το Υπουργείο ζητά από τους Συλλόγους Διδασκόντων, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, να καταθέσουν μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου σχέδιο εκπόνησης για την υλοποίηση θεματικής εβδομάδας στα Γυμνάσια πάνω σε τρεις άξονες α) διατροφή και ποιότητα ζωής β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων γ) έμφυλες ταυτότητες.
Όσο για τον τελευταίο άξονα «έμφυλες ταυτότητες»
Ανακύπτει λοιπόν ένα πλήθος ερωτημάτων :
-Αλήθεια, πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες;
-Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής;
-Πού είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.λ.π. να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία;
-Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών;
-Νομιμοποιείται η εκπαιδευτική κοινότητα να αποδομεί τις «έμφυλες ταυτότητες» και με τι θα τις αντικαταστήσει;
Προς όλους τους Έλληνες γονείς που έχουν μικρά παιδιά στο Γυμνάσιο: Λίγο πριν τα Χριστούγεννα απεστάλει εγκύκλιος στα Γυμνάσια, η οποία τα υποχρεώνει να διαθέσουν μια ολόκληρη εβδομάδα στην επεξεργασία κάποιων θεμάτων σχετικά με το σώμα. Μία από τις τρεις προτεινόμενες ενότητες ονομάζεται «Έμφυλες ταυτότητες».
Με εγκύκλιο στις 23/12/2016 (τελευταία διδακτική ημέρα του 2016) και την ένδειξη «εξαιρετικά επείγον» το Υπουργείο ζητά από τους Συλλόγους Διδασκόντων, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, να καταθέσουν μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου σχέδιο εκπόνησης για την υλοποίηση θεματικής εβδομάδας στα Γυμνάσια πάνω σε τρεις άξονες α) διατροφή και ποιότητα ζωής β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων γ) έμφυλες ταυτότητες.
Όσο για τον τελευταίο άξονα «έμφυλες ταυτότητες»
Ανακύπτει λοιπόν ένα πλήθος ερωτημάτων :
-Αλήθεια, πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες;
-Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής;
-Πού είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.λ.π. να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία;
-Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών;
-Νομιμοποιείται η εκπαιδευτική κοινότητα να αποδομεί τις «έμφυλες ταυτότητες» και με τι θα τις αντικαταστήσει;
Με «διεμφυλικές»; Γιατί κι αυτό το προβλέπει η Εγκύκλιος…. τουλάχιστον για γονείς και εκπαιδευτικούς: Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου).
-Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;
-Είναι σύμφωνοι για το περιεχόμενο της θεματικής αυτής εβδομάδας οι γονείς; Σημειωτέον ότι για κάθε μη διδακτική, με τη στενή έννοια του όρου, δραστηριότητα απαιτούνταν μέχρι τώρα μια μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία προϋπέθετε και την συλλογή ενυπόγραφων δηλώσεων συναίνεσης από τους γονείς.
Με την υπουργική διαταγή, που αποστάλθηκε στις 23-12-2016 στα σχολεία και παραλήφθηκε με το υποτιθέμενο άνοιγμά τους μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, δεν προβλέπεται καμιά τέτοια συναινετική διαδικασία από τους γονείς, ενώ η παρακολούθηση των εκδηλώσεων που θα σχεδιαστούν και θα πραγματοποιηθούν είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.
Για το θέμα αναφέρθηκε ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος στην πρόσφατη ομιλία του στην Σχολή Γονέων της Μητροπόλεως Αργολίδας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου και προέτρεψε τους γονείς να κινηθούν νομικά όπως εκαναν στην Κύπρο.
Ακούστε τι είπε ο ποιμενάρχης στην ομιλία του για το θέμα που έχει προκύψει στο βίντεο.
-Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;
-Είναι σύμφωνοι για το περιεχόμενο της θεματικής αυτής εβδομάδας οι γονείς; Σημειωτέον ότι για κάθε μη διδακτική, με τη στενή έννοια του όρου, δραστηριότητα απαιτούνταν μέχρι τώρα μια μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία προϋπέθετε και την συλλογή ενυπόγραφων δηλώσεων συναίνεσης από τους γονείς.
Με την υπουργική διαταγή, που αποστάλθηκε στις 23-12-2016 στα σχολεία και παραλήφθηκε με το υποτιθέμενο άνοιγμά τους μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, δεν προβλέπεται καμιά τέτοια συναινετική διαδικασία από τους γονείς, ενώ η παρακολούθηση των εκδηλώσεων που θα σχεδιαστούν και θα πραγματοποιηθούν είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.
Για το θέμα αναφέρθηκε ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος στην πρόσφατη ομιλία του στην Σχολή Γονέων της Μητροπόλεως Αργολίδας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου και προέτρεψε τους γονείς να κινηθούν νομικά όπως εκαναν στην Κύπρο.
Ακούστε τι είπε ο ποιμενάρχης στην ομιλία του για το θέμα που έχει προκύψει στο βίντεο.