«Το γλυκό “Αραπάκι” υπάρχει στην αγορά εδώ και 40 χρόνια
και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’70», αναφέρει στο VICE, ο Γεώργιος Παπανάρετος, διευθύνων σύμβουλος της «Παπανάρετος Παγωτά-Γλυκά Α.Ε.». «Το προϊόν βασίζεται σε οικογενειακή συνταγή και τα πρώτα χρόνια παρασκευαζόταν χειροποίητα στο εργαστήριο της επιχείρησης. Η αυξημένη, όμως, ζήτηση, σε συνδυασμό με την εξέλιξη της επιχείρησης, οδήγησε στη βιομηχανική παραγωγή του. Η διάθεσή του γινόταν και συνεχίζει να γίνεται στα τοπικά καταστήματα και σε κάποιους γειτονικούς νομούς (σ.σ. η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στα Γιαννιτσά)», συνεχίζει ο κ. Παπανάρετος. Όπως εξηγεί, «Η ελληνική πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική εκείνη την εποχή και η ονομασία τότε δεν είχε ρατσιστική διάθεση, ούτε σκοπό να προσβάλει οποιονδήποτε».
Οι δηλώσεις έγιναν μετά από πιέσεις, προκειμένου να αλλάξει το όνομα του γλυκού λόγω «ρατσισμού».
και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’70», αναφέρει στο VICE, ο Γεώργιος Παπανάρετος, διευθύνων σύμβουλος της «Παπανάρετος Παγωτά-Γλυκά Α.Ε.». «Το προϊόν βασίζεται σε οικογενειακή συνταγή και τα πρώτα χρόνια παρασκευαζόταν χειροποίητα στο εργαστήριο της επιχείρησης. Η αυξημένη, όμως, ζήτηση, σε συνδυασμό με την εξέλιξη της επιχείρησης, οδήγησε στη βιομηχανική παραγωγή του. Η διάθεσή του γινόταν και συνεχίζει να γίνεται στα τοπικά καταστήματα και σε κάποιους γειτονικούς νομούς (σ.σ. η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στα Γιαννιτσά)», συνεχίζει ο κ. Παπανάρετος. Όπως εξηγεί, «Η ελληνική πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική εκείνη την εποχή και η ονομασία τότε δεν είχε ρατσιστική διάθεση, ούτε σκοπό να προσβάλει οποιονδήποτε».
Οι δηλώσεις έγιναν μετά από πιέσεις, προκειμένου να αλλάξει το όνομα του γλυκού λόγω «ρατσισμού».