Συγκεκριμένα λαμβάνει το 42,2% των ψήφων στο νομό Ροδόπης και το 27% στο νομό Ξάνθης.
Ευτυχώς στην "νησίδα" του Έβρου, ανάμεσα στην ισλαμική "θάλασσα" της Τουρκίας, της νότιας Βουλγαρίας και των νομών Ροδόπης και Ξάνθης, λαμβάνει μόνο το 1,65% των ψήφων.
Το defencenet.gr έχει προειδοποιήσει για αυτό που έρχεται.
Στην Αθήνα η μνημονιακή κυβέρνηση "χαϊδεύει" τον Ρ.Τ.Ερντογάν και τον ασπάζεται "σταυρωτά", ενώ αφήνει τη ΜΙΤ και "αλωνίζει".
Αυτό δεν είναι τίποτα: Στις εθνικές εκλογές με ψήφο στους πρώην λαθρομετανάστες να δείτε τι ποσοστό θα πάρουν οι ισλαμιστές. Να ετοιμαζόμαστε για τα χειρότερα τα οποία με μαθηματική ακρίβεια έρχονται.
Η μάχη για την Θράκη ξεκίνησε και τυπικά σήμερα....