Η Νέα Τάξη τώρα "χτυπά" και τη Ρωσία,Μετά τον σάλο που προκλήθηκε όταν η γερμανική εταιρία Lidl αφαίρεσε από ελληνικά προϊόντα τους σταυρούς από ορθόδοξες εκκλησίες και άλλες εταιρίες προχωρούν σιγά σιγά στις νέες επιταγές που επιβάλλει η παγκοσμιοποίηση, η οποία θέλει να εξαφανίσει το σύμβολο του χριστιανισμού οδηγώντας σε μια ουδετερόθρησκη κοινωνία χωρίς Χριστό.
Μόνο τυχαία όλα αυτά δεν μπορούμε να τα εκλάβουμε φυσικά.
Σύμφωνα λοιπόν με έναν αναγνώστη η εταιρία διατροφής Lipton εξαφάνισε επίσης σταυρούς στις συσκευασίες της, αυτή τη φορά ρωσικών προϊόντων που διαφημίζουν το τσάι « Russian Earl Grey ».
Την ίδια τακτική ακολουθούν και άλλες πολυεθνικές όπως ,Nestle και carrefour οι οποίες αφαίρεσαν τους σταυρούς από τις ελληνικές εκκλησιές της Σαντορίνης στις συσκευασίες προϊόντων τους.
Το σχέδιο της Νέας Τάξης έχει τεθεί σε πλήρη εφαρμογή.
Μόνο τυχαία όλα αυτά δεν μπορούμε να τα εκλάβουμε φυσικά.
Σύμφωνα λοιπόν με έναν αναγνώστη η εταιρία διατροφής Lipton εξαφάνισε επίσης σταυρούς στις συσκευασίες της, αυτή τη φορά ρωσικών προϊόντων που διαφημίζουν το τσάι « Russian Earl Grey ».
Την ίδια τακτική ακολουθούν και άλλες πολυεθνικές όπως ,Nestle και carrefour οι οποίες αφαίρεσαν τους σταυρούς από τις ελληνικές εκκλησιές της Σαντορίνης στις συσκευασίες προϊόντων τους.
Το σχέδιο της Νέας Τάξης έχει τεθεί σε πλήρη εφαρμογή.