MENU

ΑΥΤΟΣ Ο ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ... ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ...!!!

Συμπατριώτες μου , είμαι υποψήφιος βουλευτής με τους Ανεξάρτητους Έλληνες και ζητώ για ακόμη μια φορά..
την εμπιστοσύνη σας.

ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ...

Στις περιφερειακές εκλογές, όπως ο Θεός δεν χώρισε τον ουρανό σε χριστιανούς και μουσουλμάνους έτσι δεν με ξεχωρίσατε και με ψηφίσατε χριστιανοί και μουσουλμάνοι και σας ευχαριστώ!
Για άλλα κόμματα το όνομα μου δεν είναι «δυνατό» και όμως εγώ είμαι ο δυνατός και είμαι ο δυνατός, γιατί δεν ξέχασα τα λόγια του ήρωα παππού μου , ότι με τους χριστιανούς είμαστε αδέλφια στην ζωή και στο θάνατο, όχι μόνο γιατί ζούμε στην Θράκη αλλά γιατί χύθηκε το αίμα τους για την πατρίδα και την γαλανόλευκή.


Είμαι δυνατός για σεβάστηκα την ιστορία τον προγόνων μου και δεν «προσκύνησα» σε ψευτομουφτίδες της Άγκυρας, ούτε στο προξενείο και είμαι δυνατός γιατί είμαι έλληνας πομάκος και δεν ξέχασα ότι την μάνα μου την φώναζα μάικο!


Είμαι με τους ανεξάρτητους έλληνες του Πάνου Καμμένου γιατί και αυτοί είναι οι δυνατοί, δεν «έπαιξαν» με το προξενείο για κάποια καρέκλα στην Θράκη και σεβάστηκαν και τιμούν την ιστορία των Πομάκων.


Είμαι με τον Πάνο Καμμένο γιατί ακόμα και αν όλο το σύστημα τον χτυπάει , αυτός σαν καλός καπετάνιος το πλοίο το πάει πάντα στo λιμανι. Το κίνημα μου άντεξε, δεν είχε εμπλοκή σε κανένα σκάνδαλο και σε καμία λίστα την ντροπής και είναι αυτό που επιθυμεί να ενώσει τους έλληνες!
Θα μπορούσα να γράψω πολλά, αλλά αυτή την στιγμή η ιστορία είναι αυτή που γράφει, εγώ διάλεξα να είμαι πατριώτης όπως τότε το 40 και όχι δειλός.


Εγώ λοιπόν ένας έλληνας πομάκος σου ζητώ λοιπόν, να εμπιστευτείς τους Ανεξάρτητους Έλληνες γιατί είναι πραγματικά το ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΛΟ!


ΜΕΧΜΕΤΑΛΗ ΙΡΦΑΝ
ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΞΑΝΘΗΣ